دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۹, دوشنبه

رافائل: لوکاکو می تواند به خرید خوبی برای منچستریونایتد بدل شود؛ لاکازت در آرسنال موفق خواهد بود

[ad_1]

طرفداری- رافائل، بازیکن سابق منچستریونایتد که در حال حاضر برای المپیک لیون توپ می زند، معتقد است الکساندر لاکازت و روملو لوکاکو در آرسنال و منچستریونایتد موفق خواهند بود.


به گزارش FourFourTwo، بازیکن برزیلی که برای هفت سال در اولد ترافورد بازی کرد، باورد دارد مهاجم تیم ملی بلژیک خریدی موفق برای شیاطین سرخ خواهد بود. وی با یادآوری هتریک لوکاکو در آخرین دیدار سر الکس فرگوسن در قامت سرمربی یونایتد که با تساوی 5-5 برابر وست برومویچ به پایان رسید، درباره این گلزن 24 ساله می گوید:


بازی او را در اورتون و کمی نیز در چلسی دیده ام. او در فصل قهرمانی مان در منچستر، یعنی زمانی که او برای وست برومویچ بازی می کرد و احتمالاً بهترین دوران من در اولدترافورد بود نیز به یاد می آورم. به نظر من او بازیکن خوبی است و در سن مناسبی قرار دارد. در سنی است که می تواند به تکامل برسد و اگر روند فصل گذشته یا دو سه فصل گذشته خود را حفظ کند، به خرید بسیار خوبی بدل خواهد شد.



 یکی دیگر انتقال های قابل توجه در لیگ برتر، پیوستن لاکازت از لیون به آرسنال بود؛ رافائل بر خلاف رابرت پیرس که گفته بود گلزن فرانسوی برای جا افتادن در امارات نیاز به زمان خواهد داشت، معتقد است هم تیمی سابق او خیلی زود در انگلیس به موفقیت خواهد رسید:


من فوتبال او را در گذشته و همچنین حالا بسیار تحسین می کنم. او بازیکن باهوشی است و می داند چطور گل بزند. او سریع است و این همه چیزی است که یک مهاجم به آن نیاز دارد. فکر می کنم او در آرسنال خوب کار خواهد کرد. فکر می کنم برای تطبیق پذیری به زمان نیاز داشته باشد و اما این پروسه چندان طول نخواهد کشید. شاید در بازی های ابتدایی کمی به تقلا بیفتد، اما زود از آن گذر خواهد کرد.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]