دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۹, دوشنبه

ساوتهمپتون به دنبال خرید وسلی هوئت؛ قدیس ها برای جدایی فن دایک آماده می شوند؟

[ad_1]

طرفداری- همانطور که در طرفداری خواندید، فن دایک می خواهد به زودی به لیورپول بپیوندد. اکنون به نظر می رسد که قدیس ها خود را برای جدایی این مدافع هلندی آماده می کنند و در حال بررسی این موضوع هستند که پیشنهادی 12 میلیون پوندی را برای خرید وسلی هوئت ارائه دهند.


به گزارش دیلی میل، فن دایک طی این هفته با مسئولان ساوتهمپتون درباره آینده اش گفت و گو خواهد کرد. وی خواهان جدایی از ساوتهمپتون بوده و پس از محکوم شدن به تمرین انفرادی، به تور پیش فصل باشگاهش در فرانسه دعوت نشد. ساوتهمپتون در اوایل پنجره نقل و انتقالات به لیورپول درباره اقداماتش برای به خدمت گیری فن دایک هشدار داد و قرمزها نیز در نهایت مجبور به عذرخواهی شدند. هرچند به نظر می رسد این اقدام باعث نشده که فن دایک از علاقه اش برای پیوستن به لیورپول صرف نظر کند. چلسی نیز وضعیت فن دایک را زیر نظر دارد، اما این مدافع خواهان این است که با یورگن کلوپ کار کند.


ساوتهمپتون مذاکراتش با لاتزیو را بر سر به خدمت گیری وسلی هوئت آغاز کرده است. این مدافع هلندی از سال 2015 در جمع عقاب ها حضور داشته است. هوئت 23 ساله در تابستان گذشته نیز یکی از اهداف ساوتهمپتون بود. میدلزبرو، لستر سیتی و اورتون دیگر باشگاه هایی هستند که خرید هوئت را مد نظر قرار داده اند. وسلی هوئت در نبردهای هوایی قدرتمند بوده و پا به توپ و توانایی بازی خوانی خوبی دارد.



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]