دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۹, دوشنبه

عذرخواهی مجید جلالی از مردم شهر جم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در خصوص دیدار هفته دوم تیم پیکان مقابل پارس جم اظهار داشت: دومین بازی لیگ می تواند برای هر دو تیم حساس و تعیین کننده باشد. ما دوره آماده سازی خوبی را سپری و در هفته اول هم بازی خوبی ارائه کردیم. پیروزی پر گل تیم پارس جنوبی آن هم در خانه حریف نشان می دهد آنها هم دوره آماده سازی خوبی را سپری کرده اند و تیم خوب و آماده ای هستند. نتیجه این تیم در اولین بازی موید همین نتیجه است. این بازی یک دیدار خوب و در سطح کیفی بالا خواهد بود که تماشاگران بوشهری از آن لذت خواهند برد. 



جلالی در خصوص اظهاراتش درباره امکانات کم در شهر جم و بعد مسافت محل اسکان تا محل مسابقه بیان داشت: حدود دو هفته پیش که مسابقات قرعه کشی شد من با سرپرست تیم صحبت کردم و خواستم که در شهر جم برای ما اسکان بگیرند. ایشان به من گفت در این شهر تنها یک میهمانسرا هست که نزدیک به ورزشگاه است و شرایط متوسطی دارد. من گفتم همان جا را برای ما بگیرید و سرپرست تیم هم برای گرفتن این میهمانسرا اقدام کرد. اما روز شنبه به من اطلاع دادند که از آن میهمانسرا تماس گرفته‌اند و گفته‌اند جا نداریم. من تعجب کردم و سرپرست ما با سرپرست تیم جم صحبت کرد. سرپرست تیم پارس گفت که ما برای شما در عسلویه هتل می‌گیریم اما حدود ۵۰ دقیقه از عسلویه تا ورزشگاه راه است.



وی افزود: با توجه به ساعت برگزاری مسابقه که ۹ شب هست، ما باید از ساعت ۶ در اوج گرما از هتل در عسلویه خارج شویم و به سمت جم بیاییم و این اصلا امکان پذیر نیست. من به این موضوع اعتراض کردم وگرنه نه مشکلی با شهر جم داشتم، نه با مردم این شهر و نه با تیم پارس جنوبی. این خاص تیم پیکان نیست و هر تیمی برای بازی با تیم پارس جم اگر جایی به خارج از جم اسکان داشته باشد کار برایش سخت می شود. به خصوص که آب و هوای این منطقه آن هم در این فصل از سال بسیار گرم است و کار را سخت تر می‌کند. 



سرمربی تیم پیکان گفت: نیمی از انرژی تیم ما یا هر تیم دیگری که به این شهر بیاید برای بازی در اتوبوس گرفته می‌شود. من خودم بچه روستا هستم و می‌دانم که بحث امکانات یک بحث کلان است و من نمی‌خواهم امکانات تهران را به رخ مردم جم بکشم. تنها انتظارم این است که در خود شهر جم به ما اسکان بدهند حتی اگر در آن میهمانسرایی باشد که امکانات زیاد مناسبی هم ندارد.



جلالی در خاتمه گفت: اگر صحبت‌های من ایجاد سوء تفاهم برای مردم شهر جم کرد و از صحبت‌های من ناراحت شدند از همه مردم خوب این شهر عذرخواهی می‌کنم. ما به شهر جم می آییم و آنجا بازی می‌کنیم و در خدمت مردم خوب این شهر هستیم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم. 




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]