دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۹, دوشنبه

«دانتون ابی» در اوج تمام شد

[ad_1]

روزنامه بانی فیلم: جوآن فروگات بازیگرسریال «دانتون ابی» می‌گوید در این سریال هیچ اتفاقی نیفتاد.

به نقل از ورایتی، در حالی که همه منتظر بودند تا فصل نهایی سریال محبوب «دانتون ابی» هر چه زودتر روی آنتن برود و زندگی شخصیت‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند، جوآن فورگات یکی از ستارگان این سریال و بازیگر نقش آنا بیتس می‌گوید هرنوع حرفی در این باره بی‌مورد است.

 

«دانتون ابی» در اوج تمام شد 

بازیگر محبوب سریال که برای حضور در نشست منتقدان تلویزیونی و معرفی سریال جدیدش «لیر» در بورلی هیلز حاضر شده بود می‌گوید: خودخواهانه است اگر بگویم با هم بودن برای ۱۰ هفته عالی است. اما اگر بخواهم صادقانه حرف بزنم باید بگویم واقعا هیچ ایده‌ای نداشتم. بحث‌های زیادی شد، با هم خیلی حرف زدیم وهمه چیز را به چهره‌های اصلی که قدرت مطلق این کار هستند واگذار کردیم. هیچ اطلاعی نداشتیم چه پیش می‌آید.

 

وی گفت جولین فلوز خالق سریال گفته بود از روی فیلمنامه جلو می‌رویم و هدف این است که سال آینده تولید انجام شود.

 

فروگات می‌افزاید بیشتر دلش می‌خواهد فیلمنامه‌ای را بخواند وامضا کند تا این که صرفا قرارداد را امضا کرده باشد.

 

وی در این باره افزود: فکر می‌کنم همه ما همین را دوست داریم. بازیگری که نامزد جایزه امی شده افزود: از نظر من این برنامه در جایی عالی و زمانی فوق‌العاده تمام شد. در نقطه اوج کار را تمام کردیم. هر چیزی باید به پایان برسد ، همه چیزهای خوب هم به پایان می‌رسند و من از جایی که نقطه پایان زدیم خیلی راضی بودم.

 

آخرین اپیزود این سریال داستان خانواده ساکن دانتون را در سال ۱۹۲۶ تعریف کرد. فصل آخر این سریال روز سوم ماه ژانویه سال پیش در ایالات متحده اکران شد و قسمت آخر آن هم روز ششم ماه مارس پخش ‌شد.

 

سریال «دانتون ابی» همیشه فصل‌های خود را با یک اپیزود ویژه کریسمس به پایان ‌برد. این سریال محصولی مشترک از کمپانی‌های کارنیوال فیلمز و مسترپیس است که توسط جولین فِلوز نوشته و خلق شده است. در کنار فلوز، گرت نیم، لیز تروبریج، نایجل مرچنت و ربکا ایتون مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده داشتند.

 

جولین فِلوز نویسنده و خالق ۶۵ ساله این سریال گفته بود بعضی مواقع آنقدر در خطوط داستانی که خود آفریده و نقش‌آفرینی‌های بازیگران سریال «دانتون ابی» گم می‌شد که فراموش می‌کرد آن‌ها انسان‌های واقعی نیستند.

 

این نویسنده گفته بود از نظر او در این سریال یک شخصیت محبوب وجود ندارد و او از اینکه توانست با توجه به شخصیت هر بازیگر نقش مربوط به او را هم به طور متفاوتی بنویسد لذت برد.

 

او توضیح داده بود: فکر کنم عاشق همه‌شان هستم… ولی وقتی بازیگر یک نقش خیلی خوب انتخاب می‌شود، خود بازیگر هم شروع به آوردن بعضی خصوصیات شخصیتی به نقش خود می‌کند که بعد من هم آن‌ها را می‌نویسم و همه چیز کاملا از روی همکاری مشترک حاصل می‌شود و فکر می‌کنم این مسئله درباره همه‌شان هم حقیقت دارد. مثلا شخصیت خانم پَتمور در ابتدا خیلی بامزه نبود اما وقتی متوجه شدیم لزلی نیکول چقدر بامزه است، خوب بر همین اساس شروع به نوشتن کردیم و به نحوی تبدیل شد به وایولت (بانو مگی اسمیت) طبقه پایین.

 

فروگات که برنده جایزه گلدن گلوب شده، در سریال ۶ قسمتی «لیر» بازی کرده که پاییز امسال تلویزیون ساندنس شاهد نمایش این سریال خواهد بود.

 

وی روز شنبه در نشست معرفی این سریال با ایون گروفاد هم‌بازی‌اش در این سریال شرکت کرد و گفت از شخصیتش در این سریال خوشش می‌آید و قدرتی دارد که هرگز در شخصیت آنای «دانتون ابی» نداشت.

 

وی افزود: همیشه دلم می‌خواهد نقش‌های متفاوت بازی کنم.از ایفای نقش آنا بیتس لذت بردم. او شخصیت بزرگی بود ومن ۶ سال با اوزندگی کردم. اما شانس ایفای یک شخصیت دیگرهم خیلی زیباست.


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]