دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آبان ۹, سه‌شنبه

گلکسی A5 و A7 مدل 2018 به بلوتوث نسخه 5 مجهز خواهند بود – دیجی رو

[ad_1]

در هفته‌های اخیر خبرهای زیادی در مورد میان رده‌های سری A سامسونگ مدل 2018 منتشر شد. در خبرهای قبلی خواندیم گلکسی A5 و A7 مدل 2018 طراحی جدیدی نسبت به نسل‌های قبلی خود خواهند داشت. همچنین در خبرها آمده بود که میان رده های جدید سری ای به چیپست اگزینوس 7885 مجهز خواهند بود. مشروح این خبرها و خیرهای بیشتر در این مورد را در می‌توانید در مطالب قبلی دیجی‌ رو مطالعه نمایید:


بر اساس جدیدترین خبرها، گوشی‌های گلکسی A5 مدل 2018 و گلکسی A7 مدل 2018 به بلوتوث نسخه 5 مجهز خواهند بود. این اطلاعات بر اساس تاییدیه بلوتوث این دو گوشی منتشر شده که به تازگی آن را دریافت کرده‌اند. همانطور که می‌دانید بلوتوث نسخه 5 از لحاظ سرعت بهبود زیادی نسبت به نسل‌های قبلی داشته و از ویژگی‌های جدید آن می‌توان به اتصال همزمان به چندین دستگاه اشاره کرد.


تاییدیه بلوتوث مربوط به این دو گوشی را در تصویر زیر مشاهده نمایید.



همانطور که مشاهده می‌کنید در تاییدیه بلوتوث نیز نام پردازنده میان رده‌های سری ای سال 2018 اگزینوس 7885 قید شده است. بر اساس شایعات این چیپست هشت هسته‌ای با معماری 14 نانومتری ساخته شده و از 6 هسته کورتکس ای 53 و 2 هسته کورتکس ای 73 تشکیل شده است.


به نظر می‌رسد گوشی‌های سری A امسال تفاوت‌های زیادی با نسل‌های قبلی خود دارند. همین موضوع باعث جذابیت بیشتر میان رده‌های جدید سامسونگ می‌شود که البته افزایش قیمت را نیز به همراه خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید چه ویژگی‌های دیگری به گوشی‌های سال 2018 این سری اضافه خواهد شد. برای پیگیری جدیدترین خبرها درباره گوشی‌های سری ای سال 2018 سامسونگ با دیجی‌رو همراه باشید.

وحید کاوسی

از نوجوانی علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی بوده و به وبلاگ نویسی در همین حیطه مشغول بود و از فروردین سال 96 به دیجی‌رو پیوست