دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آبان ۹, سه‌شنبه

پیگیری کمیته المپیک برای تعیین تکلیف کامپوند در بازی های آسیایی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

اصغر رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه کامپوند به خاطر المپیکی نبودن از فهرست بازی های آسیایی اندونزی حذف شده  است، در مورد احتمال قرار گرفتن دوباره این رشته در فهرست این بازی ها توضیح داد. 



وی گفت: کره ای ها در تیر و کمان تبحر دارند به همین دلیل چهار سال پیش که میزبان بازی های آسیایی بودند، کامپوند را هم در فهرست بازی ها قرار دادند اما از آنجا که این رشته المپیکی نیست، برای این دوره بازی ها حذف شده است. 



رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک با اشاره به پیگیری های این کمیته در مورد حذف کامپوند از بازی های آسیایی تصریح کرد: دو شب پیش با رئیس فدراسیون تیر و کمان (محمدعلی شجاعی) صحبت کردم، وی گفت که رایزنی هایی با فدراسیون جهانی انجام شده و موافقت اولیه هم گرفته شده است و بر همین اساس امکان اضافه شدن کامپوند وجود دارد.



رحیمی خاطرنشان کرد: بعد از صحبت با شجاعی، در مورد کامپوند و وضعیت قطعی آن برای بازی های آسیایی 2018 همان شبانه با کمیته برگزاری بازی ها مکاتبه کردم. آنها اینگونه پاسخ دادند که نمی گوییم کامپوند ۱۰۰ درصد اضافه می شود اما براساس مکاتبات صورت گرفته با شورای المپیک آسیا (OCA) احتمال اضافه شدن دوباره این رشته وجود دارد.



رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی با یادآوری اینکه در بازی های آسیایی اینچئون اسماعیل عبادی در انفرادی کامپوند صاحب مدال طلا شد، تاکید کرد: با توجه به مدال آوری کامپوند استقبال می کنیم که این ماده به بازی های آسیایی اضافه شود اما تا این لحظه نشده که انشالله بشود.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]