دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آبان ۹, سه‌شنبه

خبرگزاری آريا - زيدان: تيم رئال از نظر ذهني مشکل ندارد

[ad_1]



زيدان: تيم رئال از نظر ذهني مشکل ندارد

خبرگزاري آريا - زين الدين زيدان، سرمربي رئال مادريد، در آستانه ديدار حساس تيمش مقابل تاتنهام در ليگ قهرمانان، تاکيد کرد از چالش هايي که با رئال در پيش دارد، استقبال مي کند.
به گزارش "ورزش سه"، رئالي ها که اين هفته شکست غيرمنتظره اي را مقابل خيرونا متحمل شدند، در صورت پيروزي مقابل تاتنهام در ومبلي، به مرحله بعد ليگ قهرمانان صعود خواهند کرد. زيدان تاکيد کرد که شکست اخير، روي عملکرد تيمش تاثير منفي نخواهد گذاشت.
او به خبرنگاران گفت:" ما در فرم خوبي هستيم. شايد آنهايي که درون تيم نيستند، بعد از اين باخت فکر کنند تيم از نظر ذهني ضعيف است اما اصلا اينطور نيست. ما شرايط خوبي داريم و به بازي پيش رو فکر مي کنيم.

ما در چند روز گذشته خيلي خوب تمرين کرديم تا در يک ورزشگاه فوق العاده، فوتبال بازي کنيم. فکر نمي کنم شکست مقابل خيرونا، بدترين بازي فصل ما بود. فوتبال همين است. همانطور که همه مي دانيم، شکست نااميد کننده است اما ما نمي توانيم به آن فکر کنيم. اين اتفاق افتاده و ما بايد کاري را که مي دانيم، انجام بدهيم؛ به پيش برويم و فوتبال بازي کنيم. چيزي درون ذهن ما تغيير نکرده يا در نگرش ما؛ بنابراين ما تمام تلاش مان را مي کنيم تا به پيروزي برسيم.
من هنوز همان شور هميشگي را دارم. مهمترين چيز اين است که سخت کار کنيم. بعد از شکست، هرگز دوست نداريد بار ديگر ببازيد اما من اين چالش را دوست دارم. ما فردا يک ديدار خوب داريم و بايد تلاش کنيم تا به مسير پيروزي برگرديم.
چيزي که ما مي خواهيم اين است که برگرديم و بار ديگر پيروز شويم. زندگي همين است. بايد به روش هاي تان اعتماد داشته باشيد و قوي تر برگرديد."


[ad_2]

لینک منبع