دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۹, پنجشنبه

معرفی بازی نوروزی: Bayonetta 2 (روز ۹ فروردین)

[ad_1]


به خاطر داریم که دقیقا در نوروز سال گذشته، به شما پیشنهاد کردیم سراغ بازی NieR: Automata بروید که یکی از بهترین اکشن‌های سوم شخص حال حاضر است. امسال می‌خواهیم یکی دیگر از بازی‌های استودیوی پلاتینیوم گیمز را به شما پیشنهاد کنیم، با این تفاوت که سه چهار سالی از عمر این بازی می‌گذرد.


بایونتا ۲ کاملا مناسب کنسولی شبیه به سوییچ است؛ چون مراحل بازی به بخش‌های کوتاهی تقسیم می‌شوند.

فرقی نمی‌کند در تعطیلات به سفر رفته باشید یا خانه‌ی دوستان و فامیل، به احتمال زیاد یا شلوغی مکانی که به آن سفر کرده‌اید روی اعصاب‌تان رفته است، یا صحبت‌های دور و اطرافیان؛ نینتندو سوییچ و «بایونتا ۲» (Bayonetta 2) که به تازگی روی این کنسول عرضه شده، راه نجات شما از تمام این موقعیت‌هاست.


بایونتا ۲ چند سال پیش روی کنسول قبلی نینتندو یعنی Wii U عرضه شده بود، ولی گیمرهای خارجکی‌ها هم این کنسول را نخریدند، چه برسد به گیمرهای مملکت ما. خود نینتندو هم که از این موضوع خبر داشت، تصمیم گرفت بایونتا ۲ را روی نینتندو عرضه کند و تصور می‌کنیم در همین چند هفته‌ای که از عرضه‌ی بازی می‌گذرد، نسخه‌ی سوییچ این بازی بارها بیشتر از نسخه‌ی Wii U فروخته باشد.


بایونتا ۲ بازی راحتی نیست، ولی اگر آن را روی حالت «خیلی خیلی آسان» و «اتوماتیک» بازی کنید، می‌توانید کم و بیش بدون فکر کردن کلید بزنید و نتیجه بگیرید.

بایونتا ۲ کاملا مناسب کنسولی شبیه به سوییچ است؛ چون مراحل بازی به بخش‌های کوتاهی تقسیم می‌شوند. می‌توانید هر بخش را به صورت جداگانه انتخاب کنید و سعی کنید رتبه‌ی خودتان را در آن مرحله بالا ببرید. همین بازی کردن بایونتا ۲ را بیرون از خانه بسیار لذت بخش می‌کند. یک بار بازی را روی تلویزیون تمام کرده‌اید و دیگر درگیر دنبال کردن داستان نیستید؛ در بیرون از خانه کنسول را جیب خود بیرون می‌کشید و خودتان را در یک مرحله‌ی بازی و سیستم مبارزه‌ی خوب بایونتا ۲ غرق می‌کنید.


حرف از سیستم مبارزه‌ی بایونتا ۲ شد، بد نیست بگوییم که نمی‌توانید یک اکشن سوم شخص هم‌سبک بایونتا پیدا کنید، که سیستم مبارزه‌ای به این خوبی و بدون نقص داشته باشد. بایونتا ۲ بازی راحتی نیست، ولی اگر آن را روی حالت «خیلی خیلی آسان» و «اتوماتیک» بازی کنید، می‌توانید کم و بیش بدون فکر کردن کلید بزنید و نتیجه بگیرید؛ اساسا بی‌خیال بازی کردن بایونتا روی درجه‌های سختی «معمولی» یا بالاتر بیرون از خانه شوید.


بایونتا ۲ بازی کوتاهی نیست، ولی اگر فکر می‌کنید آن‌قدر زمان ندارید تا چند روز آینده را پای آن بنشینید، برای چند روز آینده بازی‌های کوتاه‌تری را برای‌تان در نظر گرفته‌ایم.





نام بازی: Bayonetta 2


تهیه کننده: Nintendo


سازنده: Platinum Games


سبک: اکشن سوم شخص


پلتفرم: Switch، Wii U





[ad_2]

لینک منبع