دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۸, چهارشنبه

دنبال برگزاری جلسه با کی‌روش هستم/ بازی خیلی سختی با نفت داریم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی فردا پنجشنبه استقلال تهران مقابل نفت تهران در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: سال نو را به همه ایرانیان تبریک می گویم. بهترین آرزوها را برای همگان دارم و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ بدهد.


سرمربی استقلال تهران در خصوص دیدار با نفت تهران اظهار داشت: همه بازی ها در یک سطح است. فرقی نمی کند مقابل پرسپولیس یا نفت باشیم. برنامه بازی ها بسیار فشرده است. ملی پوشانم امروز عصر می رسند و کار ساده ای نیست که بخواهیم اینگونه عمل کنیم. ملی پوشان امشب به هتل می آیند و  با آنها صحبت می کنیم تا ببینیم شرایط آنها چگونه است. اگر فردا به ملی پوشانمان بازی ندهیم به این معنا نیست که حریف را دست‌کم بگیریم. 


وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود تیمم باید بگویم یکی از سخت ترین بازی های ما در سه چهار ماه گذشته است. امیدوارم این را بدانید که من چقدر خوشحالم تعداد ملی پوشان زیادی داریم. ما خیلی سخت کار کردیم تا به اینجا رسیدیم. مجید حسینی هم مصدوم شده که در غیر اینصورت او نیز می توانست به تیم ملی کمک کند. این برای نام استقلال بسیار خوب است و می تواند به شخصیت تیم ملی هم کمک کند.


شفر در خصوص تاکتیک های نفت تهران اظهار داشت: آنها در ضد حمله خیلی خوب هستند. نباید توپ را به آنها بدهیم. باید شانس های زیاد گلزنی ایجاد کنیم. آنها تیم بسیار خوبی در دفاع هستد. بازی های اخیر آنها را که آنالیز می کردیم متوجه شدیم در ضد حملات بسیار خوب هستند و کار سختی مقابل این تیم داریم.


سرمربی استقلال درباره شرایط تیمش گفت: باید بگویم لیگ برتر بهتر از قبل شده است. برخی تیم ها ملی پوش ندارند و شاید در حال حاضر  شرایط برایشان بهتر از ما باشد. اما می دانم باید با نهایت توانمان به میدان برویم و برای خودمان شانس گلزنی ایجاد کنیم.


شفر در خصوص وضعیت مصدومان تیمش تصریح کرد: امیدوارم مهدی قائدی خیلی زود بتواند به شرایط بازگردد. بهنام برزای در کلینیک باشگاه است و نمی دانم چه زمانی باز می گردد. تیام هم زیر نظر پزشک خود در بارسلون است. با دکتر او صحبت کردم و گفت که شرایطش خیلی بهتر شده است اما نمی توانیم روی او ریسک کنیم. بازیکنان بزرگی از منچستر سیتی و چلسی و تیم های بزرگ، نزد همین پزشک می روند. بویان هم احتمالا فردا بازی می کند. درباره تیم باز هم باید بگویم او پیش پزشکی رفته است که شرایط او را خیلی خوب می شناسد.سپس هم برمی گردد تا زیر نظر پزشک قرار بگیرد.


سرمربی آلمانی تیم استقلال تهران درباره باخت آلمان مقابل برزیل هم اظهار نظر کرد و گفت: اگر بازی را دیده باشید متوجه می شوید بدون پنج بازیکن اصلی خود به میدان رفت. با این حال برزیل که با تیم کاملش به میدان رفت خیلی خوب بازی کرد. آنها می خواستند از فوتبال برزیل اعاده حیثیت کنند. غیر از بازی های تیم ملی دیدار اسپانیا و آرژانتین را هم دیدیم.


شفر درباره اظهار نظر کارلوس کی روش که گفته بود بازیکنان داخلی لیگ ایران آمده نیستند و باید آنها را کامل در اختیار بگیرد تصریح کرد: من فقط درباره تیم خودم صحبت می کنم. من در سه کشور مربی تیم ملی بودم. منطور او را خیلی خوب متوجه می شوم اما باید بگویم بازیکنان استقلال در شش ماه گذشته خیلی خوب هستند. آنها برای بازی در تیم ملی و حضور در جام جهانی کاملا آمده هستند. من دنبال جلسه با کی روش هستم تا با او صحبت کنم. بهترین کار این است که بنشینیم و با کی روش صحبت کنیم. بارها در جامائیکا این کار را کردم. خیلی دوست دارم با آقای کی روش همکاری داشته باشیم.



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]