دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۹, پنجشنبه

الجزایر مقابل ایران انضباط و احترام نداشت! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، باخت تیم ملی فوتبال الجزایر مقابل ایران، موجی از انتقادات رسانه‌های الجزایری را از عملکرد این تیم و همچنین از نتایج و برنامه های «رابح ماجر» در پی داشته است.


بخش الجزایری سایت «کوره» با انتقاد از برنامه های ماجر، از نبود نظم و احترام به عنوان مشکلات تیم الجزایر یاد کرد و نوشت: «ماجر سرمربی سبزها از لحاظ تکنیکی مقابل کارلوس کی روش پرتغالی سرمربی ایران شکست خورد. او نتوانست بازی خوانی خوبی در مستطیل سبز داشته باشد چرا که تیمش در این مسابقه فقط در فاز دفاعی و هجومی بود و از هافبک ها خبری نبود. الجزایر به اشتباهات دفاعی معروف است. گل هایی که آنها دریافت کردند، اکثرا روی اشتباهات دفاعی بوده است آنهم به خاطر تغییرات مکرر برای تست شدن بازیکنان بدون دستاورد مناسبی برای الجزایر.»


در ادامه این گزارش آمده است: «دو عنصر مهم انضباط و احترام در تیم ملی الجزایر غایب بود. همه شاهد اقدام ریاض محرض بازیکن الجزایر بعد از تعویض شدن مقابل ایران و دست ندادن با سرمربی تیم بودند. این دلیلی است بر نبود انضباط و بی احترامی از سوی بازیکن یا ضعف شخصیت رابح ماجر بازیکن سابق پورتو پرتغال ... در پایان می توان گفت تفاوت های زیادی بین صحبتهای رابح ماجر در استودیوهای تلویزیونی (حضور به عنوان کارشناس تلویزیونی) با کار در مستطیل سبز وجود دارد.»



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]