دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۲۱, سه‌شنبه

سیتی 1-2 لیورپول: پپ، حریف داور و کلوپ نشد :: ورزش سه

[ad_1]


به گزارش "ورزش سه"، در شبی که داور اسپانیایی بازی عملکرد پر حرف و حدیثی داشت، سیتی نتوانست شکست 3-0 دیدار رفت را جبران کند و با باخت 5-1 در مجموع دو دیدار، از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.



سیتی بازی را هجومی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. پاس ویرژیل فن دایک در شرایطی نامتعادل به بازیکنان سیتی رسید و در نهایت این گابریل ژسوس بود که روی پاس رحیم استرلینگ موفق شد دروازه قرمزها را باز کند.



 



 





 



بعد از این گه بازیکنان لیورپول برای دقایقی پیش کشیدند اما بازیکنان میزبان خیلی زود بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند. برتری آبی ها ادامه داشت و هرچه دقایق بیشتری از نیمه اول سپری می شد، حملات این تیم شدت می گرفت. هرچند دفاع فشرده بازیکنان لیورپول مانع از لیجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.



در دقیقه 42 چیزی نمانده بود که سیتی به گل دوم برسد اما ضربه تماشایی برناردوسیلوا که در بین راه با ضربه سر دژان لوورن منحرف شد، به تیر دروازه لیورپول برخورد کرد.



یک دقیقه بعد سیتی توانست به گل برسد اما داور به اشتباه گل لروی سانه را آفساید اعلام کرد تا بازیکنان سیتی حسابی عصبانی شوند.



 





 



در آخرین ثانیه های نیمه اول چیزی نمانده بود که لیورپول در تنها موقعیت جدی اش در این نیمه به گل برسد ولی  ضربه الکس اکسلید چمبرلین که بعد از پشت سر گذاشتن ادرسون زده شد، از بالای دروازه به بیرون رفت و نیمه اول با همان یک گل به سود سیتی به پایان رسید.



 



سیتی نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد اما باز هم این لیورپولی ها بودند که با یک دفاع فشرده و منسجم، مانع از نزدیک شدن آنها به دروازه شان می شدند. در حالی که بازیکنان سیتی سخت به دنبال زدن گل دوم بودند، این لیورپول بود که در دقیقه 56 به گل تساوی رسید.



روی همکاری عالی صلاح و سادیو مانه بود که ستاره مصری لیورپول صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن ادرسون، با یک ضربه حساب شده، دروازه سیتی را باز کرد.



 





 



با این گل کار سیتی برای بازگشت بسیار دشوار شد و همین مسئله انگیزه بازیکنان این تیم برای ادامه بازی را به میزان قابل توجهی کاهش داد. به طوری که از فشار حملات این تیم کاسته شد و در مقابل لیورپولی ها در ادامه صاحب موقعیت های بیشتری شدند.



بازی به این ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 77، اشتباه اوتامندی کار سیتی را تمام کرد. مدافع آرژانتینی سیتی توپ را پشت محوطه جریمه خودی به فیرمینو سپرد و او هم در موقعیت تک به تک، توپ را به گوشه ادرسون فرستاد.



 





 



در ادامه بازیکنان سیتی تلاش کردند تا حداقل در این دیدار خانگی شکست نخوردند اما گلی که در دقیقه 82 به ثمر رساندند، باز هم آفساید اعلام شد. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 لیورپول به پایان رسید.





[ad_2]

لینک منبع