دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۲۱, سه‌شنبه

مشخصات Samsung Galaxy Note 9 در Geekbench افشا شد

[ad_1]

تقریباً یک ماه می‌شود که گوشی‌های Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به طور رسمی معرفی شده‌اند؛ بنابراین حالا نوبت پرچمدار جدید این شرکت، یعنی همان Galaxy Note 9 است تا مشخصات آن در رسانه‌های مختلف درز شود. امروز، این امکان به ما داده شد تا بخشی از مشخصات این دستگاه را در پایگاه داده‌ی بنچمارک GeekBench مشاهده کنیم.


به طور دقیق‌تر شماره‌ی مدل این گوشی SM-N960U می‌باشد؛ در واقع همان مدلی است که در آمریکای شمالی به فروش خواهد رفت. استفاده از تراشه‌ی Qualcomm Snapdragon 845 در این گوشی چندان دور از تعجب نیست، از آن‌جایی که تمام پرچمداران این شرکت در آمریکای شمالی از این تراشه استفاده می‌کنند. همچنین گوشی Galaxy Note 9 همانند مدل پیشین خود از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد.


بنچمارک Galaxy note 9


نکته‌ای که جالب توجه است، استفاده‌ی این گوشی از اندروید ۸.۱ به طور پیشفرض می‌باشد؛ زیرا مدل‌های S9 و S9 Plus مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۸ عرضه شده بودند و بروزرسانی‌هایی که سامسونگ در حال عزضه برای مدل‌های Galaxy Note 8 و Galaxy S8 است هم بر پایه‌ی همین نسخه از سیستم‌عامل اندروید می‌باشند. بنابراین گوشی Galaxy Note 9 می‌تواند اولین مدل از گوشی‌های سامسونگ باشد که از اندروید ۸.۱ استفاده می‌کند. حداقل این همان استراتژی است که سامسونگ سال گذشته برای گوشی‌های خانواده‌ی Galaxy S8 انجام داد؛ پرچمداران سری Galaxy S8 از اندروید ۷ بهره می‌بردند در حالی که مدل Galaxy Note 8 از همان روز اول اندروید ۷.۱.۱ را دریافت نمود.


این گوشی در بنچمارک Geekbench برای عملکرد تک‌هسته‌ای خود امتیاز ۲۱۹۰ را دریافت نمود که این عدد در کارایی چندهسته‌ای ۸۸۰۶ امتیاز بود؛ کهتقریباً همان‌ امتیازی است که می‌توانید از یک گوشی پرچمدار با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ انتظار داشته باشید. ورژن متفاوت اندرویدی که در این گوشی استفاده شده ممکن است موجب اخلال در نتیجه‌ی بنچمارک شده باشد؛ مخصوصاً اگر سیستم‌عامل هنوز به طور کامل با سخت‌افزار بهینه‌سازی نشده باشد.


 


 




[ad_2]

لینک منبع