دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۲۱, سه‌شنبه

داستان اسباب بازی 4 سال 2019 اکران می شود

[ad_1]


رسانه کلیک – اولین نسخه انیمیشن Toy Story در سال 1995 بر روی پرده سینماها رفت. سازندگان این انیمیشن معروف به تازگی اعلام کرده اند که داستان اسباب بازی 4 سال 2019 اکران می شود.



داستان اسباب بازی یکی از معروف ترین انیمیشن های تولیدی شرکت های دیزنی و پیکسار محسوب می شود. بعد از موفقیت های زیادی که انیمیشن داستان اسباب بازی برای استودیوهای سازنده در پی داشت، توقف توسعه نسخه های جدید آن کمی عجیب به نظر می رسید.


در سال 2010 نسخه سوم انیمیشن داستان اسباب بازی اکران شد و حال سازندگان این مجموعه اعلام کرده اند که داستان اسباب بازی 4 در سال 2019 بر روی پرده سینماها می رود. بر اساس اعلام سازندگان نسخه چهارم انیمیشن Toy Story در تاریخ 21 ماه ژوئن سال آینده اکران می شود.


در سال 2014 اعلام شد که نسخه چهارم انیمیشن Toy Story ساخته می شود، ولی زمان دقیق اکران آن مشخص نشده بود. بر اساس گزارش های موجود، توسعه این انیمیشن با مشکلاتی مواجه بوده است.


در ابتدا قرار بود نسخه چهارم انیمیشن Toy Story توسط جان لستر کارگردانی شود. وی نسخه های اول و دوم این مجموعه را کارگردانی کرده است. با این حال، جان لستر از این پروژه کناره گیری کرد.


انیمیشن Toy Story


بعد از جدایی لستر، شرکت تولیدکننده کارگردان های دیگری را برای این مجموعه انتخاب کرد. رشیدا جونز و ویل مک کورمک وظیفه کارگردانی این انیمیشن را برعهده گرفتند ولی نتوانستند این پروژه را به سرانجام برسانند. علت این امر اختلاف نظر میان این دو فرد و شرکت پیکسار اعلام شد.


بعد از تعویض سه کارگردان برای انیمیشن داستان اسباب بازی 4، جاش کولی برای تولید این انیمیشن بر روی صندلی کارگردانی نشسته است. فیلم نامه نسخه چهارم انیمیشن Toy Story توسط استفانی فولسوم نوشته می شود.


به نظر می رسد که این تیم با پیکسار به توافق رسیده است زیرا این کمپانی خبر اکران داستان اسباب بازی 4 در تاریخ 21 ژوئن سال 2019 را به صورت رسمی اعلام کرده است. برای اطلاع از موفقیت نسخه جدید این انیمیشن باید تا سال آینده میلادی منتظر ماند.







[ad_2]

لینک منبع