دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۲۱, سه‌شنبه

اپل به آمار ۱۰۰٪ استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر رسید – دیجی رو

[ad_1]

اپل به آمار ۱۰۰٪ استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر رسید

اپل اخیرا اعلام کرده که به طور ۱۰۰٪ از انرژی پاک یا همان انرژی تجدیدپذیر استفاده می‌کند؛ یعنی تمام تاسیسات این کمپانی بزرگ تکنولوژی در سراسر جهان توسط انرژی تجدیدپذیر قدرت‌دهی می‌شود. اپل در اعلام این خبر گفته که انرژی فروشگاه‌ها، دفاتر و دیتاسنترهایش توسط انرژی خورشیدی، بادی، هیدروژنی و دیگر منابع انرژی پاک تامین می‌شود.


بااینکه تامین انرژی تاسیسات این کمپانی در ۴۳ کشور تماما از انرژی پاک تامین می‌شود، اما بسیاری از کارخانه‎های تامین کننده‌ی محصولات اپل همچنان از انرژی تجدیدناپذیر استفاده می‌کنند.


اپل دراین میان توانسته ۹ تامین کننده‌ی دیگر این کمپانی را راضی کند تا تولیدات محصولات مرتبط به اپل خود را ۱۰۰٪ بوسیله‌ی انرژی پاک انجام دهند و دراقع توانسته از ۲۰۰ کمپانی‌ای که در زنجیره‌ی تولید اپل نقش دارند، ۲۳ کمپانی را متقاعد به استفاده از انرژی پاک کند.


رسیدن به آمار ۱۰۰ درصد استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر یک ماموریت چند ساله بوده و اپل در سال ۲۰۱۵، در این زمینه آماری نزدیک به ۹۳٪ داشته.


بر طبق آماری که اپل بدست داده، این کمپانی از سال ۲۰۱۱ انتشار گازهای گلخانه‌ای واحدهای خود در سرتاسر جهان را ۵۴٪ کاهش داده و بدین ترتیب از انتشار ۲.۱ میلیون متریک تن گاز کربن دی اکسید جلوگیری کرده.


نهال سهیلی فر

نهال سهیلی‌فر چندین سال زبان انگلیسی خونده و در حال حاضر در رشته‌ی مترجمی فرانسه مشغول به تحصیل است. او عاشق جان بخشی به کلمات با استفاده از ترجمه‌ست و از سال ۹۶ به تیم حرفه‌ای دیجی‌رو پیوسته.