دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۲۱, سه‌شنبه

خبرگزاری آريا - بارسلونا از ليگ قهرمانان اروپا حذف شد/ رم شگفتي بزرگ را رقم زد

[ad_1]



بارسلونا از ليگ قهرمانان اروپا حذف شد/ رم شگفتي بزرگ را رقم زد

خبرگزاري آريا - تيم فوتبال بارسلونا در ديدار برگشت خود مقابل رم در ليگ قهرمانان اروپا با ارائه يک بازي پر انتقاد و ضعيف 3 بر صفر شکست خورد تا با وجود برتري 4 بر يک در نيوکمپ از گردونه مسابقات حذف شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، تيم هاي فوتبال رم و بارسلونا ديدار برگشت خود را در مرحله يک چهارم نهايي رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در ورزشگاه المپيکو برگزار کردند که در پايان تيم رم با نتيجه 3 بر صفر پيروز شد و به مرحله نيمه نهايي صعود کرد.
در حالي که بارسلونا سعي داشت در اوايل مسابقه تيم رم را کنترل کند ميزبان زودتر از آنچه که انتظارش مي رفت به گل رسيد. پاس عمقي ده روسي براي ادين ژکو باعث شد اين بازيکن دروازه بارسلونا را در دقيقه 6 باز کند.
بارسلونا بعد از اين گل هم به خود نيامد و در 30 دقيقه ابتدايي بازي در زمين خود تنها به دفاع کردن مشغول شد. در مقابل رمي ها با پرسينگ شديد و عرض دادن به بازي در تلاش بودند به گل دوم دست يابند.
رم در دقيقه 32 تا آستانه گل دوم هم پيش رفت که خط دفاع آشفته بارسا به هر ترتيب توپ را دفع کرد. در دقيقه 37 ارسال از راست با ضربه سر ژکو همراه شد اما واکنش تراشتگن مانع از به ثمر رسيدن گل دوم رم شد.
بارسلونا که يکي از ضعيف ترين بازي هاي خود را در نيمه نخست به نمايش مي گذاشت در دقيقه 42 صاحب يک ضربه کاشته نيز شد که مسي آن را از دست داد تا نيمه نخست يک بر صفر به سود رم خاتمه يابد.
نيمه دوم هم با حملات پر شمار تيم رم همراه شد و مشخص نبود بر سر بارسلونا چه آمده بود که نمي توانست خود را از زير فشار ميزبان خارج کند.
تيم رم در دقيقه 58 به گل دوم خود رسيد. ادين ژکو روي يک پاس عمقي ديگر از پيکه عبور کرد و با خطاي مدافع بارسلونا متوقف شد تا داور اعلام خطاي پنالتي کند. دانيله ده روسي در دقيقه 58 اين ضربه را به گل تبديل کرد تا بازي به اوج هيجان برسد. رم براي حذف بارسلونا به يک گل ديگر احتياج داشت.
رم به حملات خود ادامه داد و در دقيقه 66 روي ضربه ناينگولان تا آستانه گل سوم هم پيش رفت که تراشتگن اين ضربه را مهار کرد. در دقيقه 80 تراشتگن با واکنش ديدني خود مانع گلزني الشراوي شد.
تيم رم سرانجام در دقيقه 82 به گل سوم خود رسيد. روي يک ضربه کرنر کنستانتينوس مانولاس با ضربه سر دروازه بارسلونا را گشود تا شگفتي بزرگ تکميل شود.
تيم رم با وجود اينکه در بازي رفت 4 بر يک بازنده شده بود بخاطر گل زده در زمين حريف راهي مرحله نيمه نهايي شد.117



[ad_2]

لینک منبع