دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۲۱, سه‌شنبه

اولین نتیجه‌ی بنچمارک Huawei P20 Pro را مشاهده کنید

[ad_1]

 


گوشی‌های Huawei P20 و P20 Pro روز گذشته رونمایی شدند ؛ اما قسمت هیجان‌انگیز این دو گوشی، استفاده از لنز دوربین‌های Leica بود. عملکرد این دو گوشی چندان مورد توجه نبود از آن‌جایی که تراشه‌ی Kirin 970 استفاده شده در این پرچمداران جدید پیش از این در ماه اکتبر در گوشی‌های خانواده‌ی Mate 10 مشاهده شده بود.


با این‌حال تصمیم گرفتیم عملکرد این تراشه را بر صفحه‌نمایش‌هایی کمی بزرگ‌تر و با رزولوشن بالاتر گوشی‌ P20 Pro امتحان کنیم.


تراشه‌ی Kirin 970 پاییز گذشته رونمایی شد؛ این تراشه بر پایه‌ی پردازش ۱۰ نانومتری HiSilicion است که ساخته‌ی خود شرکت Huawei می‌باشد. این تراشه شامل یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای میشود؛ که در آن از چهار هسته‌ی Cortex-A73 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی برای عملکرد سنگین و چهار هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی برای کارایی سبک‌تر استفاده شده است. پردازنده‌ی گرافیکی این گوشی Mali-G72 MP12 است و در این تست از مدل رم ۶ گیگابایی  Huawei P20 Pro  استفاده کرده‌ایم.


با توجه به نتیجه‌ی بنچمارک، گوشی Huawei P20 Pro در پایین جدول جا خوش کرده است؛ البته در این جدول گوشی‌هایی با جدیدترین تراشه‌های Exynos، Qualcomm  و HiSilicon قرار دارند. به یاد داشته باشید که گوشی  P20 Pro هنوز به طور رسمی مورد فروش قرار نگرفته است بنابراین به محض این که بهینه‌سازی نرم‌افزارش نهایی شود فاصله‌ی بین این پرچمداران کم‌تر خواهد شد.


اختلاف پردازشی میان جدیدترین تراشه‌ی Exynos 9810 و Qualcomm 845 با تراشه‌ی شش ماهه‌ی Kirin 970 در تست‌های پردازنده مورد توجه‌ی بیش‌تری قرار گرفت اما نتایج تست‌های ترکیبی تقریباً نزدیک به هم بود.


این بدان معنی است علی‌رغم این‌که تراشه‌ی استفاده شده در دو گوشی P20 دیگر قوی‌ترین پردازش موجود را ندارد اما در تست‌های خود ثابت کرده است که هنوز می‌تواند تمامی کارها را به راحتی انجام دهد. با این‌حال، امتیاز در بنچمارک یک قضیه است و عملکرد گوشی در روزمره قضیه‌ای دیگر، بنابراین منتظر بررسی کامل این گوشی باشید.


برای بزرگ نمایی عکس‌ها، آن‌ها را در صفحه‌ی جدید باز کنید.


huawei p20 pro benchmark result 1 huawei p20 pro benchmark result 1 huawei p20 pro benchmark result 3 huawei p20 pro benchmark result 4 huawei p20 pro benchmark result 5 huawei p20 pro benchmark result 6 huawei p20 pro benchmark result 7 huawei p20 pro benchmark result 8




[ad_2]

لینک منبع