دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۲۱, سه‌شنبه

اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی جدید به نام Nametags است

[ad_1]






امروزه دیگر اینستاگرام تنها به عنوان یک اپلیکیشن که عکس ناهار و شامی که نوش جان کرده‌اید را در آن قرار دهید، شناخته نمی‌شود. بلکه بیشتر به عنوان یک دزد ایده از قابلیت‌های اسنپ‌چت، مشهور شده است!



و اکنون فیس‌بوک مالک اینستاگرام، در حال آزمایش ویژگی دیگری به نام تگ‌های اسم (Nametags) است و نباید جای تعجبی داشته باشد که باز هم کپی یکی از ویژگی‌های اسنپ‌چت به نام اسنپ کد (Snapcode) است که در سال ۲۰۱۵ در دسترس کاربران اسنپ‌چت قرار گرفته بود. با استفاده از Nametags، کاربران اینستاگرام می‌توانند با بهره‌گیری از الگو‌های ایموجی یک تگ سفارشی ایجاد کنند. این تگ سفارشی را حتی می‌توان با استفاده از سلفی‌هایی بر پایه واقعیت افزوده (AR) و یا یک صفحه ساده با گزینه‌های رنگارنگ و متنوع ساخت.


این قابلیت حتی در لایو اینستاگرام نیز کاربرد خواهد داشت و کاربران می‌توانند هر کسی را اضافه کرده تا فالو کنند تنها کافی است با کمک دوربین، یک اسکن ساده از Nametags آن شخص انجام دهند. با این وصف نه نیازی به تایپ آی‌دی هست و نه اینکه درخواستی فرستاده شود. مشترکین اینستاگرام مطمئنا راحت‌تر شدن ایجاد مجموعه مخاطبین با Nametags را حس خواهند کرد.



شما می‌توانید دکمه مربوط به این قابلیت را نیز که به شکل یک کادر ناقص به همراه یک مربع کوچک در داخلش قرار گرفته است، در بالای تصویر منتشر شده از آن ببینید. البته طبق معمول زمان در دسترس قرار گرفتن Nametags برای عموم کاربران اینستاگرام در سراسر جهان نامشخص است و هنوز اطلاعات بیشتری در این رابطه داده نشده است.
















[ad_2]

لینک منبع