دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۲۱, سه‌شنبه

برش نمایشگر شیائومی می 7 در تصاویر جدید به نمایش گذاشته شد

[ad_1]


رسانه کلیک – شیائومی چند هفته پیش از فبلت پرچمدار جدید خود، می میکس 2 اس رونمایی کرد. با این حال در آینده پرچمدار بعدی خود از سری Mi را معرفی می کند. امروز تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که برش نمایشگر شیائومی می 7 را به ما نشان می دهد.



تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با شیائومی می 7 منتشر شده است که مشخصات و ویژگی های این پرچمدار را برای ما آشکار کرده است. برخی از گزارشات در گذشته به برش نمایشگر شیائومی می 7 اشاره داشتند و حال انتشار تصاویر جدید از Mi 7 این شایعات را تایید می کند.


به تازگی دو تصویر جدید و واقعی از گوشی هوشمند شیائومی می 7 در فضای مجازی منتشر شده است که علاوه بر پنل جلویی دستگاه، بخش پشتی آن را نیز به نمایش می گذارد.



برش نمایشگر شیائومی می 7 در تصویری که از پنل جلویی آن فاش شده است به خوبی قابل مشاهده است. این تصویر شایعات گذشته را تایید می کند (انتشار تصویری از پنل نمایشگر شیائومی Mi 7 که خبر از برش صفحه نمایش می دهد).


تصویر منتشر شده منوی تنظیمات این اسمارت فون را نشان می دهد که بر اساس آن شیائومی برای پرچمدار آینده خود سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 و رابط کاربری MIUI 9.5 را در نظر گرفته است.


این دستگاه در پنل جلویی فاقد دکمه هوم است بنابراین سنسور اثر انگشت در این بخش قرار ندارد. تصویر دوم پنل پشتی شیائومی می 7 را به نمایش گذاشته که فاقد اسکنر اثر انگشت است.



شایعات در گذشته به استفاده از سنسور اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر و همچنین سیستم تشخیص چهره سه بعدی در شیائومی Mi 7 اشاره کرده بودند که تصاویر جدید این موضوع را تایید می کند (گوشی شیائومی می 7 به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر مجهز می شود). در این تصاویر اسکنر اثر انگشت بر روی پنل جلویی و یا پشتی این اسمارت فون قرار ندارد.


بر اساس این تصاویر شیائومی برای می 7 همانند Mi MIX 2S از دوربین اصلی دوگانه استفاده خواهد کرد و همچنین آن را به بدنه شیشه ای مجهز می کند (دستیار هوشمند شیائومی عملکرد فوق العاده ای بر روی می میکس 2 اس دارد).







[ad_2]

لینک منبع