دنبال کننده ها

۱۳۹۶ تیر ۱۰, شنبه

دیدید تا حالا یه پسر ٩ ساله عاشق بشه ؟! :: خانواده برتر

[ad_1]


سلام


من یه پسر هجده سالم ،‌ شرایط ازدواج دارم ، خواهش میکنم نگید اقا بچه اى و این حرفا ، میخواید بگیدم بگید اما حالمو درک کنید ،‌من چند وقته عاشق یه دختره ام ، یعنى ٦ ساله عاشقشم ،‌اره از یازده سالگى ، من دیوونشم .


بعد از اون به اقتضاى سنم از دختراى مختلف خوشم میومد اما این خانوم با همه برام فرق داشت
من یادمه نه سالم که بود میدیدمش یه جورى میشدم ،‌همین دیشبم تو عروسى دیدمش خیلى واسه اینده انگیزه پیدا کردم! مامانم و خواهرمم میدونن دوسش دارم ،‌اگه بخوام ازدواج کنم ، بابام یه مغازه و خونه و ماشین و خرج عروسیو میده ،‌بابام جانبازه ، سه ماه کسرى خدمت ، با بسیج و احتمالا ازدواج و درس هم ، شاید روى هم سه ماه برم سربازى ، درسمم میخونم کنارش یه کارم میکنم ،‌میدونم همه چى پول نیست ، اما من اگه دست نجنبم این ممکنه از دستم بپره . اخه فقط دو سال ازم کوچیکتره . خیلى دوسش دارم ،‌اى خدا ...


چیکار کنم ؟



برم بهش بگم دوست دارم عاشقتم ، یا بابامو با قهر و اعتصاب غذا به زور مجبور به خواستگارى رفتن کنم ؟ بهش دسترسى ندارم ،‌ما تهرانیم اونا شمااال


لازم به ذکره بگم معیارامو واسه ازدواج نداره ! ،‌ بد حجابه ،‌چشماش هیزه ،‌باباش شراب خوره و غیره ، بعد دیشب دو بار نگام کرد ، نگاه دومیش ممتد بود ، با یه لبخند کوچولو ،‌ینى دوسم داره ؟
من اگه بهش نرسم روانى میشم .


آخه خوب اگه قرار به فراموشى بود من چرا این شیش سال که فقط شیش بار دیدمش فراموشش نکردم؟


این دختره میشه نوه عمه زنداییم ، زنداییم میگه اخلاق خانواده شون خوب نیست ، اما من ، اصلا کور و کَر شدم ، مصداق حدیث امام على . میخوام تا پسر دیگه دلشو نبرده من اولین نَفَر باشم که وارد زندگیش میشه . اگه با این ازدواج نکنم ،‌با هر کیم ازدواج کنم ، همش دلم پیش اینه . من اصلا حالم خوب نیست .


اخه دیدید تا حالا یه پسر ٩ ساله عاشق بشه ؟ 😣



موضوعات مرتبط:


مسائل پسران جوان ,


[ad_2]

لینک منبع