دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مهر ۹, یکشنبه

پرچمداران سری اس سامسونگ در سال 2018 نیز در دو مدل عرضه خواهند شد – دیجی رو

[ad_1]

پرچمداران سری اس سامسونگ در سال 2018 نیز در دو مدل عرضه خواهند شد
کانسپت گلکسی اس 9

سال جاری میلادی سامسونگ با معرفی پرچمداران سری اس خود در دو مدل با نام های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس توانست فروش بسیار بالایی داشته باشد. دلیل موفقیت این دو گوشی از یک طرف طراحی جدید و بسیار زیبای آنها و از طرف دیگر مشخصات بسیار قدرتمند اس 8 و اس 8 پلاس بود.


در گزارشی که امروز منتشر شد، مشخص شد که پرچمداران سری اس سامسونگ در سال 2018 در دو نسخه تولید و عرضه می‌شوند. بدان معنی که در سال پیش رو نیز شاهد عرضه پرچمداران سری اس سامسونگ در دو مدل گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خواهیم بود.


این خبر از آنجا مشخص شد که سامسونگ اخیرا دو نسخه نرم افزاری با نام های G960FXXU0AQI5 و G965FXXU0AQI5 طراحی کرده که به احتمال بسیار زیاد مربوط به گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس می‌باشند.


بر اساس آخرین خبرها سامسونگ از پرچمداران سری اس خود یک روز پیش از رویداد MWC رونمایی خواهد کرد. رویداد MWC روز 26 فوریه در شهر بارسلونا آغاز خواهد شد. بنابراین باید روز 25 فوریه منتظر رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ باشین.


احتمالا از چند هفته دیگر شاهد انتشار مطالب و شایعات گوناگون در مورد گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خواهیم بود. برای پیگیری آخرین خبرها در مورد محصولات جدید سامسونگ با دیجی‌رو همراه باشید.




[ad_2]

لینک منبع