دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مهر ۱۲, چهارشنبه

کانون بانوان در هرمزگان راه اندازی و فعال می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، زهرا یعقوب‌نژاد در نشست مشترک مشاوران و کارشناسان امور بانوان فرمانداری‌های استان هرمزگان، عنوان کرد: براساس ابلاغیه شورای عالی اداری باید شرایط انتصاب زنان در ۳۰ درصد پست‌های مدیریتی فراهم شود که نیاز است تلاش کنیم این شرایط در هرمزگان نیز فراهم شود.



وی افزود: یکی از برنامه‌های دولت دوازدهم توسعه، تدوین و ابلاغ شاخص‌های وضعیت زنان و خانواده بر اساس ماده ۱۰۱ قانون برنامه ششم توسعه است و به منظور تعامل و تبادل اطلاعات و تجربیات کارشناسان و مشاوران اموربانوان نشست‌های منطقه ای و استانی و شهرستانی در هرمزگان برگزار می‌شود.



مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان ادامه داد: برای تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی و ارتباط مستمر با زنان جامعه محلی در شهرستان‌ها، کانون بانوان در هرمزگان راه اندازی و فعال خواهد شد.



یعقوب‌نژاد تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف دولت دوازدهم باید اقداماتی همچون برنامه‌ریزی دقیق توسط مشاوران وکارشناسان فرمانداری‌ها، فعال‌سازی کانون‌های غیردولتی، نشست منطقه‌ای در سطح استان و بررسی مشکلات بانوان روستاها از طریق نماینده امور بانوان  در بخشداری‌ها  تهیه و به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ارسال شود.



در این نشست عملکرد شش ماهه اول سال ۹۶ امور بانوان وخانواده فرمانداری‌های هرمزگان بررسی و به برنامه‌ها و اولویت‌های دولت دوازدهم در حوزه زنان و خانواده پرداخته شد.






[ad_2]

منبع لینک by [author_name]