دنبال کننده ها

۱۳۹۷ فروردین ۶, دوشنبه

تبلت اکسپریا ایکس زد 2 در دو اندازه 8 و 10 اینچی تابستان عرضه خواهد شد – دیجی رو

[ad_1]

تبلت اکسپریا ایکس زد 2

آخرین تبلت سونی در سال 2015 میلادی عرضه شده و از آن زمان تا به حال این شرکت ژاپنی تمام تمرکز خود را بر روی گوشی‌های هوشمند معطوف نموده است. اما این طور که به نظر می‌رسد بالاخره در سال 2018 تبلت جدید سونی به عنوان یکی از اعضای خانواده اکسپریا ایکس زد 2 راهی بازار خواهد شد. اطلاعات مربوط به تبلت‌های جدید اکسپریا از کالبد شکافی برنامه دوربین سونی به دست آمده که در تصویر زیر می‌توانید کدهای مربوطه را مشاهده کنید:

کدهای تبلت اکسپریا ایکس زد 2با توجه به کدهای مذکور به نظر می‌رسد سونی تبلت جدید خود را در دو اندازه 8 و 10 اینچی طراحی کرده و البته سیستم عامل هر دو نیز اندروید خواهد بود. انتظار می‌رود این تبلت‌ها در تابستان پیش رو عرضه شوند و احتمالاً معرفی آن‌ها نیز همزمان با اکسپریا ایکس زد 2 پرو که به عنوان قدرتمندترین گوشی سونی در سال 2018 شناخته می‌شود، انجام خواهد شد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی راجع به مشخصات سخت افزاری این تبلت‌ها فاش نشده، اما با توجه به اینکه آخرین تبلت سونی یعنی اکسپریا زد 4 جزو محصولات رده بالای بازار بود، می‌توان انتظار تبلتی قدرتمند را داشت که رقیبی برای گلکسی تب 3 و آیپدهای اپل باشد.

انتظار می‌رود حداقل یکی از تبلت‌های جدید سونی با یکی از چیپ‌های پردازشی سری اسنپدراگون 8xx روانه بازار شود و همچینن مدلی با پشتیبانی از LTE و سیم کارت نیز داشته باشد. در چند سال گذشته تعداد تبلت‌های اندرویدی به شدت کاهش یافته و شرکت‌های شناخته شده کمتر اقدام به عرضه تبلت کرده‌اند. از همین رو تبلت اکسپریا ایکس زد 2 در هنگام عرضه رقیب چندان قدرتمندی نخواهد داشت و سونی می‌تواند از این فرصت به خوبی استفاده کند.

حسین محمود زاده عاشق فناوری های نو و دنیای تکنولوژیه و از افرادی هست که ستون های دیجی رو را به پا کرده. او عاشق دنیای بازی هاست و علاقه خاصی هم به شایعات دنیای تکنولوژی داره