[ad_1]
خبرگزاري آريا - شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامي ديگر در مسير ارتقاء رضايت مشتريان، باز هم مهر تاييدي بر تلاشهاي خود در راستاي افزايش رضايت مشتريان از شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، دريافت كند و صعودي 18 پلهاي را از ابتداي سال جاري تا پايان ديماه، تجربه كند.
به گزارش ايکوپرس معاون شبکه خدمات پس از فروش ايرانخودرو (ايساكو) اظهار داشت: شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران، هر ماه با نظرسنجي از مشتريان ميزان رضايت آنها از خدمات پس از فروش خودروسازان داخلي و واردکنندگان خودرو را مورد ارزيابي قرار ميدهد. ارزيابي اخير اين شركت از خدمات پس از فروش ايرانخودرو نيز بر طبق نظرسنجي از مشتريان، مبين رشد 6 امتيازي در دي ماه نسبت به آذر ماه جاري و تداوم روند صعودي اين شركت در شاخص مذكور است. گفتني است با اين رشد، امتياز نهايي شركت ايساكو از ابتداي سال تا كنون به عدد 749 رسيده است.
شهريار سلطاني گفت: قطعا دستيابي به چنين امتيازي در شاخص رضايت مشتريان علاوه بر برنامه ريزي و تلاش بيوقفه شبکه نمايندگيها، حاصل اجراي برنامههاي بهبود، ارايه خدمات پس از فروش استاندارد و طراحي و ارايه خدمات نوين بر اساس نياز مشتريان بوده است.
وي در ادامه ضمن اشاره به مهمترين عوامل موثر در تداوم روند رو به رشد امتياز مشتريان در حوزه خدمات پس از فرروش ايرانخودرو گفت: اجراي مدل ارتقاء رضايت مشتريان در نمايندگيهايي که امتياز رضايت مشتريان آنها از ميانگين عدد شرکت پايينتر است، برگزاري کارگاههاي تخصصي مشتريمداري براي مديران و صاحبان امتياز نمايندگيهاي مجاز به صورت منطقهاي و همچنين برگزاري 360 هزار نفر ساعت دورههاي آموزشي تئوري و عملي براي کارشناسان پذيرش و کارشناسان فني نمايندگيها با هدف ارتقاء دانش ايشان در نحوه برخورد و تعامل با مشتري بخشي از اقدامات و طرحهايي است که در اين رشد امتياز مشتريان موثر بوده است.
وي افزود: تامين مناسب و به موقع قطعات مورد نياز، برگزاري دورههاي آموزش در محل نمايندگي (OJT) و همچنين توسعه خدمات خودروها و محصولات جديد در سطح کشور با هدف افزايش سطح دسترسي مشتريان، از خدمات پس از فروش ايساکو بوده است.
به گفته سلطاني برنامهريزي و اجراء نظارتهاي دورهاي و مستمر در تمامي نمايندگيهاي سطح کشور با بهکارگيري قريب به 400 نيروي متخصص غيرمتمرکز در يازده منطقه کشور و همچنين بازديدهاي محسوس و نامحسوس تيمهاي مديريتي و کارشناسي به صورت مدون و تخصيص تجهيزات به نمايندگيها با هدف ارتقاء کيفي سطح خدمات جز موارد اثرگذار در ارتقا خدمات بوده است.
اظهارات معاون خدمات پس از فروش ايساکو در خصوص اقدامات موثر در رشد امتياز مشتريان در حالي است که ايساکو در سالهاي اخير در افزايش رضايت مشتريان گامهاي بسياري برداشته است که از جمله آنها ميتوان به خدمات نوين اين شرکت به مشتريان، توسعه خدمات الکترونيک، سامانه همراه ايساكو (اپليکيشن) و اتوكليك (خدمت فوري در محل براي تعويض روغن، فيلترهاو ..) اشاره کرد.
رشد شاخص رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش ايران خودرو از اين جهت مهم و قابل ستايش است که اين شرکت در ميان شبکه گسترده خدماتي و با وجود 800 نمايندگي و بيش از 1000 فروشگاه، موفق به کسب چنين امتيازي شده است بيترديد افزايش يک امتياز نيز در اين شبکه گسترده و با وجود حجم عظيم مشتريان، گام مهميدر جهت جلب رضايت مشتريان در مجموعه شرکت ايساکو محسوب ميشود.
منبع خبر: ایران خودرو
[ad_2]
لینک منبع