دنبال کننده ها

۱۳۹۶ اسفند ۲۴, پنجشنبه

بازی Shadow of the Tomb Raider به زودی معرفی خواهد شد

[ad_1]


فردا منتظر انتشار اطلاعات رسمی از بازی Shadow of the Tomb Raider که قرار است اواخر سال جاری به عنوان سومین قسمت از این مجموعه ریبوت شده منتشر شود، باشید.



چند ساعت پیش بدون اطلاع قبلی تصویر جدیدی در سایت رسمی مجموعه Tomb Raider منتشر شد که حاوی اشاراتی به زمان دقیق معرفی بازی جدیدی بود. همانطور که در جریان هستید، از آن جایی که این تصویر در سایت رسمی مجموعه Tomb Raider منتشر شده است، به احتمال زیاد این خبر به قسمت سوم مجموعه، یعنی بازی Shadow of the Tomb Raider تعلق داشته باشد.


کاربران شبکه توییتر با بررسی کدهای منبع اصلی، جمله «بازیShadow of the Tomb Raider  پایانی حماسی برای سگانه لارا کرافت و داستان ریشه‌های این شخصیت خواهد بود» را پیدا کرده‌اند. علاوه‌بر این، مشخص شده است که این عنوان در تاریخ 14 سپتامبر 2018 (23 شهریور 1397) منتشر خواهد شد.


جالب است بدانید که شایعه‌های مربوط به بازی Shadow of the Tomb Raider از چند ماه پیش و به صورت تصادفی به سطح اینترنت درز پیدا کردند. جربان از این قرار بود که یکی از اعضای استودیوی سازنده این مجموعه در مترو از لپ‌تاپ خود برای ارائه ایده‌هایش با دیگر اعضای استودیوی سازنده بازی Tomb Raider استفاده کرده و افراد نزدیک به او در مترو صحبت‌هایش را شنیده‌اند. فارق از این موضوع، برخی از منابع اعلام کرده‌اند که بازی Shadow of the Tomb Raider برخلاف قسمت‌های گذشته که توسط «کریستال داینامیکس» (Crystal Dynamics) ساخته شده بود، این بار توسط استودیوی «ایدوس مونترئال» (Eidos Montreal) ساخته خواهد شد. هرچند انتظار می‌رفت که قسمت سوم از داستان ریشه‌های لارا کرافت در حال ساخت باشد، اما اینکه بتوانیم در نیمه دوم سال جاری آن را تجربه کنیم، اندکی غافل‌گیر کننده بود.


در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از از سایت رسمی مجموعه Tomb Raider را مشاهده کنید:


بازی Shadow of the Tomb Raider











' );
w.anetworkParams[ ad.id ] = ad;
d.write( '



ad





[ad_2]

لینک منبع