[ad_1]
سلام خدمت دوستان و اساتید بزرگوار ،وقت بخیر...
قصد جمع کردن یه کیس خالی یعنی بدون مانیتور و کیبور و موس رو دارم تا سقف قیمتی 1 تومن ..راستش واسه پسرم میخوام که دوم دبستانه..
ممنون میشم از دوستان که بنده رو راهنمایی کنند..چون راستش اطمینان چندانی به انتخاب و راهنمایی مغازه دار ندارم..و برام مهمه که با همین بودجه محدود بهترین انتخاب رو داشته باشم
قصد جمع کردن یه کیس خالی یعنی بدون مانیتور و کیبور و موس رو دارم تا سقف قیمتی 1 تومن ..راستش واسه پسرم میخوام که دوم دبستانه..
ممنون میشم از دوستان که بنده رو راهنمایی کنند..چون راستش اطمینان چندانی به انتخاب و راهنمایی مغازه دار ندارم..و برام مهمه که با همین بودجه محدود بهترین انتخاب رو داشته باشم
با سپاس
کلیک کنید تا بازشود...
[ad_2]
لینک منبع