[ad_1]
این که توییتر هم به پول نیاز دارد غیرقابل انکار است. درآمد سهماههی گذشته نشان میدهد این شرکت در وضعیت خوبی قرار ندارد. توییتر امسال ، ۱۱۶ میلیون دلار در سه ماهه دوم سال ضرر کرده است این در حالی است که سال گذشته در زمان مشابه ۱۰۷ میلیون دلار ضرر داده است و این یعنی در مقایسه با سال گذشته اوضاع مالی این شرکت بدتر شده است. در این وضعیت توییتر نیاز به منبع درآمد جدیدی دارد و راه چارهای که اندیشیده دریافت ماهیانه ۹۹ دلار برای پروموت و تبلیغ برای یک کاربر توییتری است.
مت ناوارا که قبل از این هم از کاربران توییتر بوده برای نسخه آزمایشی این برنامه دعوت شده است. در این برنامه به مدت ۳۰ روز توییتهای کاربران بهصورت خودکار تقویت میشود.
کسانی که برای این برنامه آزمایشی دعوتشدهاند سی روز اول بهطور رایگان و بعد از آن برای هر ماه این برنامه باید ۹۹ دلار پرداخت کنند. آنها یک گزارش دریافت میکنند که نشان میدهد چه قدر از نمایش توییت هایشان به خاطر این پروموشن است و چه تعداد فالور و مشارکتکنندهای از این تبلیغ گرفتهاند.
به نظر میرسد توییتر میخواهد فرآیند تبلیغ و افزایش مشارکت در توییتهای کاربران، افراد و برندها را راحتتر کند. این یعنی لازم نیست کاربران برای ساختن تبلیغات وقت صرف کنند. توییتر به ازای ۹۹ دلار در ماه توییت ها و پروفایل آنها را تبلیغ میکند.
باید ببینیم وقتی این برنامه در اختیار تمام کاربران قرار بگیرد چه نتیجهای دارد.
منبع: Ubergizmo
[ad_2]
لینک منبع