دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۲۷, جمعه

بابلسر کانون ورزش های آبی کشور شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب حسین زادگان پیش ازظهر جمعه در حاشیه برگزاری المپیاد ورزشی های آبی در بابلسر برگزاری این المپیاد را عامل موثر در جذب توریسم و گردشگر دانست و افزود: با برنامه ریزی انجام شده به دنبال آن هستیم تا جشنواره های متعددی در قالب فرهنگی و ورزشی در کل استان برگزار شود.



وی هدف از برگزاری این المپیاد را ساماندهی و سازماندهی ورزش های کشور دانست و اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف دولت تدبیر و امید در بحث ورزش ،برگزاری المپیاد های مختلف ورزشی برای جذب توریسم داخلی و خارجی است.



مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه فضای وفاق و همدلی در بین مردم و مسئولان استان مازندران برقرار است،گفت: یکی از مهم ترین مشکلات ما در سطح استان نداشتن استاندارد مناسب ورزشی است ،به دنبال آن هستیم زمینه ای فراهم کنیم که هم استانی ها بتوانند از تمام ظرفیت های ورزشی موجود استفاده کنند.



حسین زادگان با اشاره به عدم برخورداری از ظرفیت های آبی و ساحلی حوزه دریای خزر عنوان کرد: تمام کشورهای حوزه دریای خزر از مواهب سواحل این دریا بیشترین استفاده را دارند اما متاسفانه تا کنون نتوانستیم از این مواهب به خوبی بهره مند شویم.



وی در پایان گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال آن است که شرایط لازم برای استفاده از ظرفیت دریای خزر برای مردم شمال کشور فراهم شود.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]