دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مرداد ۲۷, جمعه

پنالتی‌های مشکوک برای گسترش گرفته می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، لوکا بوناچیچ امشب پس از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: من ۱۲ سال است که در فوتبال ایران حضور دارم ولی در هر بازی شاهد هستیم که پنالتی‌های مشکوک برای ما گرفته می‌شود.



وی افزود: شاید من در این خصوص اشتباه می‌کنم ولی فعلاً این شرایط ادامه دارد.



بوناچیچ عنوان کرد: ما چند بازیکن جدید را به تیم اضافه کرده‌ایم و باید کاری کنیم که تیم متحول شود به همین دلیل کار سختی را آغاز کرده‌ایم تا تیم به تحول مورد نظر برسد.



وی در خصوص اینکه تیم فولاد خوزستان را چگونه تیمی دیده اید؟ بیان کرد: دوست دارم فقط در مورد تیم خودم حرف بزنم.



سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز همچنین در مورد درگیری و فحاشی مربیان دو تیم فولاد و گسترش فولاد خوزستان نیز گفت: همه چیز در این بازی از نظر من خوب بود و من در مورد این بازی چیزی نمی دانم.



به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز امشب در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این باری با نتیحه دو بر یک به سود اهوازی ها به پایان رسید.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]