دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آذر ۱۱, شنبه

جزئیات گازگرفتگی در شهریار/نجات ۲ نفر از مرگ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

احمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام خبر گازگرفتگی در یک واحد مسکونی در شهریار درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۷:۵۶  روز گذشته حادثه گازگرفتگی در شهریار، خیابان مخابرات جنوبی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۱ آتش‌نشانی شهریار به محل حادثه اعزام شدند.



وی ادامه داد: محل حادثه یک منزل مسکونی بود که همسایگان از عدم پاسخگویی افراد داخل منزل نگران شده و با آتش‌نشانی تماس گرفته بودند.



کریمی افزود: آتش‌نشانان باحضور در محل، در خانه را با استفاده از تجهیزات باز کرده و پس از ورود به منزل با وضعیت بی‌حال و بی‌هوش ۲ نفر مواجه شده و سریعاً این فرد را به فضای باز منتقل کردند همچنین تا رسیدن عوامل اورژانس به محل، اقدامات اولیه برای این فرد که علائم حیاتی ضعیفی داشت توسط آتش‌نشانان انجام و خوشبختانه وضعیت آن ها بهتر شد.



وی گفت: با حضور عوامل اورژانس عملیات درمانی روی این فرد صورت گرفت و وی به مراکز درمانی منتقل شد.



مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهریار افزود: نشت گاز منواکسید کربن منجر به انتشار این گاز خطرناک در فضا و گاز گرفتگی این ۲ شهروند شده بود.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]