دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آذر ۱۱, شنبه

نکته آماری؛ راموس با دریافت نوزدهمین کارت قرمز خود در لالیگا، رکورد جدیدی را در این رقابت ها به ثبت رساند

[ad_1]

طرفداری- سرخیو راموس در تساوی 0-0 مقابل اتلتیک بیلبائو، در دقیقه 86 از زمین بازی اخراج شد تا حالا به تنهایی رکورد بیشترین اخراج در لالیگا را در اختیار داشته باشد.


کاپیتان رئال مادرید در سن مامس، برای نوزدهمین بار در دوران بازی اش در لالیگا از سوی داوران از زمین مسابقه اخراج شد تا رکورد جدیدی را در این لیگ بر جای بگذارد. وی تا قبل از اخراج امشب خود، در کنار ژاوی آگوادو، اسطوره باشگاه رئال زاراگوزا و پابلو آلفارو، با 18 کارت قرمز، به طور مشترک در صدر جدول بازیکنانی با بیشترین کارت قرمز قرار داشت اما حالا با 19 بار اخراج از زمین، به تنهایی در این زمینه رکورد دار شد.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]