دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آذر ۱۰, جمعه

کارگروه سرای سبز خوابگاه‌های دانشگاه تهران تشکیل جلسه داد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، کوی دانشگاه در اجرای برنامه راهبردی دانشگاه تهران مبنی برحفظ محیط زیست و حرکت به سوی دانشگاه سبز، هماهنگی و نظارت بر مسائل زیست محیطی در محیط خوابگاه‌ها به منظور ارتقای کیفیت زندگی از طریق تدوین سیاست‌ها، راهبردها و برنامه‌ریزی اجرایی، اقدام به تشکیل کارگروه سرای سبز خوابگاه‌های دانشگاه تهران کرده است.



فعالیت این کار گروه در راستای شش محور زیست محیطی انرژی، پسماند بازیافت، آب و فاضلاب، فضای سبز، تغذیه ارگانیک و هوا و صوت سامان‌دهی می‌شود.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]