دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آذر ۱۰, جمعه

تاکنون در دالاهو خسارتی از زلزله ۴.۶ ریشتری نداشتیم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

 تاتار فرماندار دالاهو در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تا کنون در شهرستان دالاهو خسارتی از زلزله ۴.۶ ریشتری نداشتیم.



وی افزود: اوضاع در این شهرستان طبیعی است و ترس مردم بعد از زلزله ۶ ریشتری قبلی طبیعی است و اکنون خارج از خانه ها هستند.



 برخی از روستاهای کوزران (کانون زلزله امشب) همجوار با روستاهای شهرستان دالاهو هستند.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]