[ad_1]
طرفداری - باشگاه سویا با انتشار بیانیهای اعلام کرد ادواردو بریتزو، سرمربی این تیم که به دلیل سرطان پروستات در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، از بیمارستان مرخص شده است.
به گزارش as، پس از بازی به یاد ماندنی برابر لیورپول بود که سویا سرطان سرمربی آرژانتینیاش را تایید کرد. بریتزو در تمرین روز بعد تیمش نیز شرکت کرد اما برای انجام آزمایشها و مراحل درمانیاش، در بیمارستان بستری شد. طبق بیانیه سویا، بریتزو امروز عصر و پس از چهار روز، از بیمارستان مرخص شده و ادامه درمان و استراحتش را در خانه خواهد گذراند. دکتر بریتزو پیشتر گفته بود که جراحی ادواردو بسیار خوب بوده و درمان این مربی عالی پیش میرود. بازیکنان سویا نیز روز پنج شنبه به عیادت سرمربیشان رفتند.
[ad_2]
منبع لینک by [author_name]