دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آذر ۱۰, جمعه

قرعه کشی جام جهانی و مسابقه پیش بینی سایت طرفداری

[ad_1]

طرفداری- این روزها بحث قرعه کشی جام جهانی فوتبال داغِ داغ است. لذت تماشای مسابقات جام جهانی یک طرف و لذت پیش بینی تیم های هم گروه هر کشور در جام جهانی یک طرف دیگر. فوتبالی و غیر فوتبالی هم نمی شناسد. بحث حضور ایران در جام جهانی فوتبال و قرعه کشی که باشد، هر شخص نظری دارد. یکی دوست دارد ایران را در گروهی آسان ببیند تا شانس صعود به دور بعد را برای تیم ملی به حداکثر برساند. دیگری 2 یا 3 تیم قدرتمند و نامی از هر سید را انتخاب می کند تا به بهانه جام جهانی، شاهد تماشای دوئل ستارگان فوتبال دنیا با مردان کشورش باشد.


به همین بهانه از شما کاربران عزیز طرفداری می خواهیم پیش بینی خود را از تیم های هم گروه ایران، در زیر همین مطلب و در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید. پیش بینی و مسابقه بدون جایزه که قطعا نمی شود! پس در نظر داریم به دوست عزیزی که گروه ایران در جام جهانی را درست حدس بزند، هدیه ای به رسم یادگاری تقدیم کنیم. 


برای پیش بینی خود این نکات را در نظر بگیرید:


1- از هر سید یک تیم می تواند با تیم ملی ایران هم گروه شود.


2- تیم ملی ایران نمی تواند با هیچ تیم آسیایی هم گروه شود. ( رجوع به بند 3)


3- از هر قاره حداکثر یک تیم می تواند در هر گروه حضور داشته باشد، به جز قاره اروپا که حداکثر می توان دو تیم از این قاره را در هر گروه دید. 


4- هر کاربر تنها یک بار می تواند پیش بینی کند. در صورت مشاهده بیش از یک پیش بینی، تمام پیش بینی های آن کاربر حذف خواهد شد و بدیهی است در صورت صحیح بودن انتخاب ها نیز مد نظر قرار نخواهد گرفت.


5- در صورتی که بیش از یک نفر توانسته باشد تیم های هم گروه ایران را درست پیش بینی کند، برای انتخاب برنده قرعه کشی خواهیم کرد. 


6- لطفا پیش بینی های خود را حداکثر تا ساعت 16 فردا ( جمعه 10 آذر ) تنها در زیر همین مطلب، کامنت کنید. به پیش بینی های انجام شده بعد از این ساعت ترتیب اثر داده نخواهد شد.


7- به نفر برگزیده، هدیه ای ناقابل به رسم یادگاری ( یک کتاب در حوزه فوتبال ) اهدا خواهد شد.


8- هدف نهایی این مسابقه لذت بردن بیشتر از قرعه کشی جام جهانی و بهانه ای است تا نظرات و پیش بینی های خود را با یکدیگر در میان بگذاریم.


سید بندی تیم های راه یافته به جام جهانی:


سید بندی جام جهانی 2018 - جام جهانی 2018 - طرفداری


گفتنی است مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018، فردا، جمعه 10 آذر و از ساعت 18:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد. پیش از مراسم اصلی، مراسم فرش قرمز با حضور مهمانان دعوت شده از ساعت 16:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.


بیش تر بخوانید :


افزایش التهابات قرعه کشی جام جهانی؛ گوی های ایران در روسیه، مرگ یا زندگی؟


آمار، شانس زیادی برای همگروهی ایران با پاناما و شاید انگلیس یا سوییس قائل است



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]