دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آذر ۹, پنجشنبه

افزونه ایجاد صفحه معرفی اعضای تیم در وردپرس The Team Pro

[ad_1]

افزونه ایجاد صفحه معرفی اعضای تیم در وردپرس The Team ProReviewed by M J on Dec 1Rating: 4.5افزونه ایجاد صفحه معرفی اعضای تیم در وردپرس The Team ProThe Team Pro نام یک افزونه وردپرسی بسیار حرفه ای در زمینه ساخت صفحات معرفی تیم می باشد که با دارا بودن تنظیمات بسیار گسترده به شما کمک می کند یک صفحه بسیار حرفه ای با طراحی خاص در سبک های مدرن با محتوای معرفی اعضای سایت طراحی کنید. ایجاد گالری عکس در ستون های حرفه ای دلخواه، طراحی کاملا واکنشگرا، بیش از 8 مدل و نمونه آماده از پیش تعریف شده، سفارشی سازی آسان و ... از جمله امکانات و ویژگی های The Team Pro می ابشد.

احتمالا شما هم در برخی سایت ها با صفحاتی تحت عنوان “درباره ما”،”اعضای گروه” و … مواجه شده اید. دراین صفحات مدیر یا نویسنده، اعضای تیم را معرفی می کند که شامل یک عکس پروفایل، رزومه مختصر و بیوگرافی کوتاهی می باشد. ایجاد چنین صفحاتی توسط قالب های HTML آماده نیز قابل انجام است اما شاید برخی کاربران در وردپرس قصد ساخت حرفه ای این صفحات را داشته باشند پس می توان طبق معمول از افزونه های کاربردی وردپرس بهره مند شد. افزونه ای که در این زمینه فعالیت دارد و قصد معرفی آن را داریم، افزونه The Team Pro نام دارد.


 


The Team Pro نام یک افزونه وردپرسی بسیار حرفه ای در زمینه ساخت صفحات معرفی تیم می باشد که با دارا بودن تنظیمات بسیار گسترده به شما کمک می کند یک صفحه بسیار حرفه ای با طراحی خاص در سبک های مدرن با محتوای معرفی اعضای سایت طراحی کنید. ایجاد گالری عکس در ستون های حرفه ای دلخواه، طراحی کاملا واکنشگرا، بیش از 8 مدل و نمونه آماده از پیش تعریف شده، سفارشی سازی آسان و … از جمله امکانات و ویژگی های The Team Pro می ابشد.


 


افزونه ایجاد صفحه معرفی اعضای تیم در وردپرس The Team Pro



 


برخی امکانات افزونه ساخت صفحه معرفی اعضای تیم The Team Pro :


  • ایجاد گالری عکس در ستون های حرفه ای دلخواه

  • بیش از 8 مدل و نمونه آماده قابل استفاده

  • تنظیمات گسترده طراحی عناصر مختلف

  • پشتیبانی از دستگاه های لمسی

  • سفارشی سازی آسان

  • طراحی واکنش گرا

  • و…

به کانال تلگرام بیست اسکریپت بپیوندید !


دانلود نسخه : 1.1.3


نحوه استفاده

کافیست افزونه را در مسیر wp-content/plugins آپلود کنید و سپس از بخش مدیریت افزونه ها آن را فعال نمایید.


مطلب مفیدی بود ؟


[ad_2]

لینک منبع