دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آذر ۹, پنجشنبه

دانلود آهنگ حس از مروارید با کیفیت 320 و 128 :: نارفیق

[ad_1]


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مروارید بنام حس


با دو کیفیت اورجینال 128 و 320 - از لینک مستقیم + پخش آنلاین موزیک


Download New Sad Music By Morvarid Called Hes


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


دانلود آهنگ حس از مروارید با کیفیت 320 و 128


برای دانلود آهنگ با دو کیفیت 128 و 320 به ادامه مطلب مراجعه کنید ...


************************


دانلود آهنگ با کیفیت 128 - لینک مستقیم


DOWNLOAD


دانلود آهنگ با کیفیت 320 - لینک مستقیم


DOWNLOAD


***************************


کانال تلگرام نارفیق دات آی آر - telegram.me/narefigh_ir


جهت عضویت در کانال تلگرام نارفیق دات آی آر >>> اینجا کلیک کنید


***************************


برای دریافت کد پیشواز ایرانسل آهنگ اینجا کلیک کنید


برای دریافت کد پیشواز همراه اول آهنگ اینجا کلیک کنید


________________


متن آهنگ :


متن آهنگ حس مروارید :


نگاه جذاب تو دلم رو برده با خودش فوق العادست حسمون نزدیک همدیگه
من و تو مثل همیم عجیب به هم دیگه میاییم اینو میگه هر کسی ما رو با هم دیده
نفس هاتو میشمارم و چقدر تو رو دوست دارم و میدونی دلیل اصرارمو که انقدر اینجوری دوست دارم
خودت داری امارمو با فکر تو بیدارم و غیر ممکنه ازت دست بردارم
نه هیچوقت هیچکسی شبیه تو نبوده توی زندگیم هیچوقت پس بمون پیشم
میشه با تو زندگی من پر از حس های رنگی شن از اینم بیشتر


نه هیچوقت هیچکسی شبیه تو نبوده توی زندگیم هیچوقت پس بمون پیشم
میشه با تو زندگی من پر از حس های رنگی شن از اینم بیشتر


بازنویسی تکست : نارفیق


تکست آهنگ حس از مروارید :


دستات میرسه رو تن من من و تو شدیم یه روح تو دوتا بدن
میدونی خسته نمیشم ازت اصلا بیخیال اونایی که باهامون بدن
حس میکنم تو همون عشقی که من میخواستم این بسه برام که واسه تو خاصم
نه هیچوقت هیچکسی شبیه تو نبوده توی زندگیم هیچوقت پس بمون پیشم
میشه با تو زندگی من پر از حس های رنگی شن از اینم بیشتر




[ad_2]

لینک منبع