دنبال کننده ها

۱۳۹۶ آذر ۹, پنجشنبه

خبرگزاری آريا - زلزله‌اي به قدرت 6.1 ريشتر هجدک کرمان را لرزاند/تا اين لحظه تلفات انساني گزارش نشده است

[ad_1]



زلزله‌اي به قدرت 6.1 ريشتر هجدک کرمان را لرزاند/تا اين لحظه تلفات انساني گزارش نشده است

خبرگزاري آريا - دقايقي پيش زلزله اي به قدرت 6.1ريشتر هجدک در استان کرمان را لرزاند
به گزارش ايسنا، زلزله اي به بزرگي 6.1 ريشتر در ساعت شش و دو دقيقه هجدک در استان کرمان را لرزاند. اين زلزله در شهرهاي زرند، سيرجان و کرمان نيز احساس شد.
هنوز از خسارات و تلفات احتمالي اين زلزله گزارشي منتشر نشده است.
بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاري کشوري اين زلزله در عمق ده کيلومتري زمين و با فاصله 37 کيلومتر از هجدک کرمان به وقوع پيوست.
معاون امور فني و عمراني استانداري از وقوع دو پس لرزه به قدرت هاي 5.1 و 4 دهم ريشتر در منطقه هجدک در استان کرمان خبر داد.
"سيد مصطفي آيت الهي موسوي" در گفت و گو با ايسنا، با اشاره به اعزام اکيپ هاي ستاد بحران، نيروي انتظامي، بخشداري و دهياري ها به منظقه تصريح کرد: در حال بررسي خسارات احتمالي در منطقه هستيم .
گزارش هاي جديد مرکز لرزه نگاري حاکي است پس لرزه هاي 4 و 3.8 ريشتري به ترتيب در ساعت هاي شش و نوزده دقيقه و شش و بيست و يک دقيقه در اين منطقه به وقوع پيوسته است.
به گفته مقامات محلي تا اين لحظه گزارشي از تلفات دريافت نشده است و تنها تعدادي از منازل قديمي در برخي از روستاها تخريب شده است.
معاون عمليات امداد و نجات جمعيت هلال احمر از اعزام تيم‌هاي ارزياب به مناطقي از استان کرمان که زلزله رخ داده است خبر داد.
شاهين فتحي معاون عمليات امداد و نجات جنعيت هلال احمر در گفت و گو با ايسنا در مورد دو زلزله‌اي که دقايقي قبل هجدک و شهداد در استان کرمان رخ داد اظهار کرد: تيم‌هاي ارزياب براي بررسي‌هاي اوليه به منطقه اعزام شده‌اند .
اخبار تکميلي متعاقبا ارسال خواهد شد.
انتهاي پيام/


[ad_2]

لینک منبع