دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مهر ۸, شنبه

هامبورگ 0-0 وردربرمن؛ برد، واژه ای غریب برای یاران نوری!

[ad_1]

طرفداری- شاگردان الکساندر نوری، در هفته هفتم بوندسلیگا، مهمان هامبورگ بودند که در پایان این دیدار با تساوی 0-0 خاتمه یافت.


روز و تاریخ بازی:شنبه 8 مهر 1396-30 سپتامبر 2017
تورنمنت: هفته هفتم بوندسلیگا
ورزشگاه: فولکسپارک
گل:---



ترکیب ابتدایی بازی


شاگردان نوری با توجه شرایط دشوار حضور در رده هفدهم، با انگیزه ای فراوان برای کسب سه امتیاز این دیدار وارد زمین مسابقه شدند. در دقیقه 2 شوت بابی شو وود توسط دروازه بان وردربرمن مهار شد. دقایقی بعد نیز ضربه سر تاتسویا ایتو توسط همین دروازه بان دور شد. سنگربان برمن که در این دیدار عملکرد قابل قبولی داشت، باز هم مانع گل شدن شوت از راه دور گوتوو شد. این بار نوبت شاگردان نوری بود که دروازه هامبورگ را با خطر مواجه کنند، اما شوت خطرناک بارتلز توسط مدافعان هامبورگ مهار شد.


در نیمه دوم دو تیم برای کسب سه امتیاز پا به میدان گذاشتند و از همان ابتدا سعی در گلزنی داشتند، اما بی دقتی در زدن ضربات آخر و درخشش دو دروازه بان مانع از به ثمر رسیدن موقعیت های دو تیم شد.
در دقیقه 72 شاگردان نوری می توانستد به گل برسند اما دروازه بان هامبورگ شوت بارتلز را مهار کرد. در دقیقه 80 یکی این اتفاق در سوی دیگر میدان رخ داد و دروازه بان برمن شوت آندره هان را مهار کرد.
این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا شاگردان نوری همچنان در حسرت برد بمانند و در رده شانزدهم جدول بوندس لیگا قرار بگیرند.



[ad_2]

منبع لینک by [author_name]