دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مهر ۸, شنبه

فاصله 90 دقیقه‌ای رونالدو با بدترین رکورد

[ad_1]

خبرگزاری مهر: کریستیانو رونالدو مطمئنا هرگز فکرش را هم نمی‌‎کرد که چنین شروعی در رقابت‌های این فصل داشته باشد. او ۴ بازی اول تیم فوتبال رئال مادرید در لالیگا را از دست داد و دلیلش هل دادن داور در بازی تیمش مقابل بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا بود. در نتیجه در دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا فرصت داشت تا خودش را نشان دهد و گل‌های خوبی هم در آن تورنمنت در این دو بازی زد.

اما در لیگ اوضاع برایش کمی سردرگم شده و در دو بازی اول بعد از بازگشت هنوز گلی نزده است. این یعنی او تنها ۹۰ دقیقه با بدترین شروعش در رقابت‌های لیگ محلی یک کشور فاصله دارد.

اولین بازی لیگ رونالدو مقابل بتیس بود؛ جایی که او نتوانست گلی بزند. هرچند موقعیت‌های زیادی رویدروازه حریف داشت و بارها خطرناک ظاهر شد، اما از ۱۲ شوتی که زد تنها ۲ شوت در چارچوب بود و آن دو گل هم توسط دروازه‌‎بان بتیس مهار شد.

بازی بعد مقابل آلاوز بود. در آن بازی هم رونالدو ۸ شوت زد که تنها ۲ شوت از این شوت‌ها داخل چارچوب بود و هیچ یک راهی به دروازه پیدا نکردند.

در فصل ۱۱-۲۰۱۰ او بعد از این که بازی مقابل مایورکا و اوساسونا را از دست داد در بازی مقابل سوسیداد گل زد. بعد از آن در فصل ۱۳-۲۰۱۲ او اولین گلش در ۳ بازی از لالیگا را در بازی مقابل ختافه زد و فصل بعد هم اولین گل او در لیگ مقابل بیلبائو و در بازی سوم زده شد.

آخرین بار که ستاره پرتغالی در دو بازی اولش در لیگ گل نزده بود دو سال پیش بود که در بازی مقابل خیخون و بتیس گل نزد و در بازی سوم مقابل اسپانیول گل زد.

این بار اگر او در بازی بعد رئال گل نزند برای اولین بار در ۳ بازی اولش در لیگ گلی نزده است.


[ad_2]

منبع لینک by [author_name]