دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مهر ۸, شنبه

کونته: قبلا گفته بودم برنامه امروزِ لیگ مشکل ساز می شود؛ از گذشته دی بروین نمی دانم اما او فوق العاده است!

[ad_1]

طرفداری- چلسی با شکست خانگی در برابر منچسترسیتی، کمی از کورس قهرمانی عقب افتاد. آنتونیو کونته بعد از بازی به بی بی سی گفت:


خستگی بازیکنان؟


قبلا هم در مورد برنامه بازی های لیگ در خصوص امروز گفته بودم. این برنامه(بازی با فاصله دو روز)، باعث شد امروز نتوانیم پرس کنیم. نتیجه قطعا ناامید کننده است اما بازیکنانِ متعهد من، نهایت توان خود را در زمین گذاشتند.



مصدومیت موراتا؟


آلوارو به خاطر مشکل ماهیچه مصدوم شد. دقیقا مشخص نیست مصدومیت چقدر جدی باشد اما من فکر می کنم آنقدر جدی نیست. موراتا شاید نتواند برای اسپانیا به میدان رود. 



گلزنی دی بروین به تیم سابق؟


 من نمی دانم در گذشته چه اتفاقی برای دی بروین در چلسی رخ داده است(اشاره به جواب شدن توسط مورینیو) اما کوین بازیکن فوق العاده با کیفیتی است.



تعویض موراتا با ویلیان و عدم فرصت دادن به باتشوایی؟


 تصمیمی کاملا فنی بود.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]