دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مهر ۸, شنبه

شوک تغییر مربی به استقلال جواب داد/ بازیکنان سبک و بی استرس بودند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

سعید لطفی در گفگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی آبی پوشان مقابل در رشت اظهار داشت: در مجموع بازی خیلی خوبی از این تیم شاهد نبودیم. نیمه اول که کاملا متعلق به تیم میزبان بود. اما در نیمه دوم بازیکنان استقلال قدری به خودشان آمدند و خدا را شکر می‌کنم که مزد برتری شان را هم در این نیمه گرفتند.



وی افزود: بازیکنان استقلال که تغییری نکرده بودند و در این مدت زمان کوتاه تمرینات این تیم هم تغییر نکرده بود. اما شوک وارد شده به این تیم جواب داد تا یک پیروزی روحیه بخش در این هفته به دست آمده باشد. بازیکنان به خصوص در نیمه دوم بی استرس بازی کردند و به نظر می‌رسید که سبک شده باشند. این باعث شد تا هم به گل برسند و هم در حفظ نتیجه موفق باشند.



مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص پنالتی های پی‌درپی که در بازی‌های این تیم اتفاق می‌افتد بیان داشت: مدافعان استقلال تا حدودی اعتماد به نفس خود را از دست داده اند و فکر می‌کنم با توجه به پیروزی که در این بازی به دست آمد از بازی آینده این مشکل از بین برود.



لطفی ادامه داد: امیدوارم در این مقطع که مدیران باشگاه باید یک مربی جدید را برای تیم انتخاب کنند نهایت دقت و وسواس را داشته باشند تا بهترین انتخاب را انجام دهند. الان زمان آزمون و خطا برای انتخاب مربی برای این تیم نیست. مدیران استقلال یادشان باشد که یک مربی به صرف این که خارجی باشد نمی تواند بهترین گزینه برای هدایت این تیم باشد. هر مربی خارجی نمی‌تواند در فوتبال ایران و به خصوص در تیم های استقلال و پرسپولیس نتیجه بگیرد. امیدوارم این انتخاب بهترین انتخاب برای این تیم باشد.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]