دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مهر ۸, شنبه

ضرورت استفاده از فضای مجازی برای پیشبرد أهداف انقلاب اسلامی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیروس سجادیان شامگاه شنبه در جمع عزاداران هیات امام سجاد(ع) ضمن تسلیت ایّام شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارانش بیان کرد: دشمن همیشه در صدد است که ظلم ستیزی خود را داشته باشد آنها به دنبال این هستند کارهایی انجام شود که فرصت پیاده شدن اهداف دین مبین اسلام در جهان  فراهم نشود.



وی ادامه داد: دشمن نمی خواهد انقلاب اسلامی به اهداف عالیه خود برسد از این رو همیشه به دنبال این است که به ما ضربه بزند.



جانشین سابق مرکز مطالعات راهبردی ناجا إظهار کرد: اگر به تاریخ نگاه کنیم پی مَی بریم که از صدر اسلام دشمن به دنبال این بوده که به اسلام ضربه بزند از این رو باید هوشیار بود.



سردار سجادیان با اشاره به برخی موضوعات در فضای مجازی پیرامون شهدا افزود: دشمنان می خواهند از طریق فضای مجازی در جامعه تشکیک إیجاد کنند به همین دلیل از تخریب مسئولان شروع کرده و هر روز مطالب جدیدی را عنوان می کنند.

فرمانده سابق انتظامی فارس با تاکید بر اینکه باید از فضای مجازی برای تداوم انقلاب استفاده کرد، گفت:  از این فضای مجازی باید برای رسیدن به أهداف انقلاب استفاده کرد.



وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون عزاداری ایّام محرم إظهار کرد: نباید فکر کرد که فقط با گریه و زاری گناهان بخشیده مَی شود بلکه باید به دو موضوع حق الناس و حق الله توجه کرد.



وی ادامه داد: در روز عاشورا افرادی مخالف امام حسین(ع) بودند که امام حسین را کامل می شناختند و برای دنیا و کینه ای که از امیر مومنان علی (ع) داشتند امام حسین و یارانش را به شهادت رسانند.



سردار سجادیان با بیان اینکه مومن انسان را از منکر نهی می کند اما منافق به منکر تشویق می کند، افزود: امروزه به دلیل عدم توجه به برخی موضوعات ، دشمن بنیان خانواده را هدف قرار داده و در حال سست کردن این بنیان هستند از این رو باید برای ناکام ماندن دشمن در این حوزه تلاش کرده تا فرزندان حسینی تربیت شوند.



عضو هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: امروز مدافعین حرم آل الله ادامه دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هستند که بر همه ما لازم است همانند جنگ ۸ساله تحمیلی از آنان حمایت و در تمام زمینه های معنوی و مادی این مدافعان را پشتیبانی کنیم.



شهدای  مدافع حرم رزمندگان جبهه توحید در برابر جبهه شیطان هستند



سردار سجادیان افزود:افرادی در فضای مجازی در مورد حضور مدافعین حرم موضع میگیرند که هیچکدام در انقلاب و جبهه های حق علیه باطل و تامین امنیت ملی نقشی نداشته و همیشه به دنبال منافع شخصی و مادی خود بوده اند.



وی بیان کرد: برای دفاع از حرم آل الله و تامین امنیت کشورمان گوش بفرمان مولا و مقتدایمان و فرمانده کل قوا هستیم و مانند زمان جنگ ۸ساله اجازه تجاوز را به ایادی استکبار و صهیونیزم نخواهیم داد.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]