دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مهر ۸, شنبه

برد استقلال به موقع بود/ از مربی بی‌کیفیت فقط دلال‌ها سود می‌برند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار آبی پوشان برابر سپیدرود رشت گفت: بازی چندان با کیفیتی را شاهد نبودیم، خصوصا درنیمه اول که استقلال در شوک استعفای سرمربی اش بود و نتوانست بازی قابل قبولی ارائه کند، اما در نیمه دوم آبی پوشان به خود آمدند و با ارائه یک بازی منطقی و بدون استرس توانستند به یک پیروزی خوب دست پیدا کرده و از انتهای جدول تا رده دهم پیش بیایند.



وی تصریح کرد: این پیروزی در این شرایط برای استقلال به موقع بود و تا حدودی آرامش را به این تیم بازگرداند و حالا باید امیدوار بود تا با انتخاب سرمربی جدید، معضلات پیش روی آبی پوشان برطرف شده و بازیکنان با تفکرات سرمربی جدیدشان تمریناتشان را برگزار کنند.



پیشکسوت استقلال در خصوص انتخاب سرمربی جدید اظهار داشت: این روزها تمام صحبتها به انتخابات سرمربی جدید استقلال ختم می شود. نام هایی چون فاتح تریم، زنگا، ریکارد اسامی هستند که باعث شده تا هواداران بی صبرانه منتظر این بمانند که ببینند کدام یک از این نام ها سرمربی استقلال خواهد شد؛ البته باید بپذیریم که انتخاب چنین مربیان گرانی برای فوتبال ما خصوصا باشگاه استقلال بسیار سخت است، اما امیدوارم مدیران استقلال با این اسامی بازی نکنند و هوداران را سرگرم نکنند و در نهایت با یک مربی داخلی قرارداد ببندند.



فنونی زاده تاکید کرد: اگر قرار است مربی خارجی بی کیفیت بیاوریم، همان بهتر که به یکی از مربی های داخلی اعتماد کنیم تا او با شناختی که از تیم دارد، سکان هدایت استقلال را به دست بگیرد.



وی در ادامه افزود: تجربه نشان داده که برخی مربیان داخلی به مراتب بهتر از مربیان بی کیفیت خارجی هستند و تنها دلالان هستند که از نقل و انتقال مربیان بی کیفیت استفاده می برند.



فنونی زاده در پایان خاطرنشان کرد: استقلال روزهای سختی را سپری می کند و من از هواداران این تیم می خواهم که شرایط را درک کنند و تیمشان را تنها نگذارند، زیرا موفقیت تیم استقلال در گرو حمایت هواداران است.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]