دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مهر ۸, شنبه

تاکتیک برانکو به درد بازی سنگین نخورد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

نادر باقری در گفگتو با خبرنگار مهر، درباره شکست سنگین پرسپولیس در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان گفت: وقتی یک تیم با چنین نتیجه ای شکست می خورد نشان دهنده این است که اکثر بازیکنان نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند.  



وی تصریح کرد: تاکتیک های کادر فنی پرسپولیس به درد بازی سنگین نخورد. وقتی برانکو ایوانکوویچ دید تیمش نمی تواند با این بازیکنان حرکتی کند. باید رو به بازی بسته می آورد که متاسفانه تصمیمات نادرستی در این زمینه گرفته شد تا پرسپولیس شکست تلخی داشته باشد.



مربی سایق دروازه بان های پرسپولیس درباره عملکرد علیرضا بیرانوند در این دیدار تصریح کرد: من پیش از این هم گفته بودم نگران بیرانوند باید باشیم. او هیچ رقیبی برای خودش در پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران نمی بیند. به همین خاطر انگیه لازم را ندارد. او به شوک نیاز دارد. در غیر اینصورت وضعیتش نگران کننده است و نمی تواند دروازه بان مطمئن باقی بماند.



وی درباره اینکه شانس حبران این نتیجه برای پرسپولیس در بازی برگشت چقدر است افزود: کار بسیار سختی در انتظار پرسپولیس است. اختلاف پرپسولیس با الهلال به هیچ وجه، چهار گل نبود. بازیکنان پرسپولیس باید این نتیجه را جبران کنند.




[ad_2]

منبع لینک by [author_name]