دنبال کننده ها

۱۳۹۶ مهر ۸, شنبه

آیفون 8 پلاس نیز حادثه آفرید!؛ انفجار آیفون 8 پلاس در تایوان

[ad_1]


چند هفته ای بیشتر از عرضه ی رسمی گوشی های آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس نگذشته که امروز خبری مبنی بر انفجار این گوشی در حالی که در شارژ بوده منتشر شد و تمامی طرفداران را حیرت زده کرد. به گزارش یکی از رسانه های تایوانی، خانوم Wu در چند روز گذشته در حالی که عرضه ی رسمی این گوشی در تایوان آغاز شده بود، گوشی آیفون ۴ خود را فروخته و اقدام به خرید یک دستگاه آیفون ۸ پلاس کرده بود.


یک روز به دلیل مشغله ی کاری که داشت، گوشی آیفون خود را با ۷۰ درصد شارژ به برق زده تا میزان باتری گوشی خود را برای یک روز کامل نماید، ناگهان پس از گذشت ۳ دقیقه متوجه شد که پنل جلوی گوشی خود از جایش در آمده و پس از بررسی گوشی متوجه شد که باتری گوشی اش منفجر شده و باعث بیرون زدن پنل جلوی گوشی گردیده است.


آیفون 8 پلاسبر اساس گزارشات دریافتی گویا این گوشی را برای انجام تحقیقات به کمپانی اپل ارسال کرده اند تا این موضوع را بررسی کرده و دلیل این اتفاق را اعلام کنند. اما چند وقت گذشته یک خبری مبنی بر تولید باتری های آیفون های جدید اپل توسط کمپانی تولید کننده ی باتری های گلکسی اس ۷ ادج سامسونگ منتشر شد که احتمالا دوباره این شرکت با تولید باتری های این گوشی حادثه آفریده و بسیاری از طرفداران کمپانی اپل را از خرید گوشی منصرف کرده است!


لازم به ذکر است که هنوز جزئیات دقیقی از این حادثه منتشر نشده و باید منتظر گزارشات بعدی از سوی خود کمپانی اپل باشیم تا بتوانیم به طور دقیق در این موضوع اظهار نظر نماییم.


در ادامه با زوم تک همراه باشید…









[ad_2]

لینک منبع