دنبال کننده ها

۱۳۹۶ خرداد ۱۰, چهارشنبه

جشنواره ملی بازی موبایلی« رکوردک» برگزار می شود

[ad_1]



2281998

اولین جشنواره ملی بازی موبایلی «رکوردک» توسط یک شرکت در پارک علم و فناوری مازندران در مرداد ماه برگزار می شود.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، سید حسین بزرگی مدیر شرکتی مستقر در پارک علم و فناوری مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اولین جشنواره ملی بازی موبایلی «رکوردک» توسط این شرکت با هدف آموزش عمومی در حوزه سلامت از یکم تا پایان مرداد ماه برگزار می شود.
بزرگی با بیان اینکه از جمله فعالیت های این جشنواره ملی بازی موبایلی پیشگیری از بیماری های عفونی، دیابت، چاقی و.. است، افزود: در حالی که اکثر بازی های رایانه ای و موبایلی برای سرگرمی طراحی شده اند، اما بازی رکوردک از سطح سرگرمی فراتر رفته و ابزاری برای یادگیری و آموزش در زمینه های مختلف شده است.
وی با بیان اینکه بازی آموزشی تعبیری نسبتا جدید است که به آن دسته از بازی هایی اشاره دارد که در آن آموزش در فرم های متنوع به جای سرگرمی، هدف اولیه است، خاطر نشان کرد: به عبارتی دیگر، بازی آموزشی بازی است که از رسانه هنری بازی برای رساندن پیام، آموزش و یا فراهم آوردن امکان یک تجربه استفاده می کند.
به گفته مدیر شرکت مستقر در پارک علم و فناوری مازندران، در حال حاضر شبکه عظیمی از نمایندگان بازی رکوردک در سطح کشور آماده فعالیت بوده که بالغ بر ۲۳ هزار نفر هستند که یکی از وسیع‌ترین شبکه های انسانی در کشور به شمار می رود.
بزرگی با بیان اینکه همچنین این بازی مؤثرترین روش برای آموزش در بین مردم است، گفت: یکی از جذابیت های بازی بعد از کیفیت و هیجان بازی جوایز آن بوده که بصورت قرعه کشی بین تمام بازیکنان و برترین رکورد بازیکنان جوایز نفیس اهدا می شود.
 


[ad_2]

لینک منبع