دنبال کننده ها

۱۳۹۶ خرداد ۹, سه‌شنبه

اولویت‌ها و برنامه‌های مخابرات در دولت دوازدهم

[ad_1]



tm

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در دولت دوازدهم در حوزه تلفن همراه به دنبال توسعه شبکه‌های نسل ۴ و نسل ۴ پیشرفته هستیم؛ همچنین ارائه خدمات ارزش افزوده در حوزه ویدئو، محتوا و بحث هوشمندسازی ساختمان‌ها و مراکز را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از سایت شرکت مخابرات ایران منطقه تهران، دکتر سراییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که شرکت مخابرات ایران در دو حوزه فعالیت می‌کند، اظهار کرد: یکی بحث تلفن همراه (ارتباطات سیار) است که با برند همراه اول کار می‌کند و دیگر حوزه فعالیت شرکت مخابرات، ارتباطات ثابت است.
وی با اشاره به این نکته که در دولت دوازدهم در حوزه تلفن همراه به دنبال توسعه شبکه‌های نسل ۴ و نسل ۴ پیشرفته هستیم، افزود: سرویس‌های ارزش افزوده و خدمات جدید از دیگر برنامه‌های توسعه‌ای شرکت مخابرات ایران در بحث تلفن همراه است.
دکتر سراییان در خصوص ارایه خدمات جدید و همگام شدن با تکنولوژی‌های روز دنیا تصریح کرد: خدماتی مانند هوشمندسازی، اتصال اشیاء و سایر موارد، در دولت دوازدهم به صورت جدی از سوی همراه اول دنبال خواهد شد.
وی عنوان کرد: در حوزه ارتباطات ثابت، اتصال فیبر نوری به منازل و همچنین اتصال مراکز تجاری و صنعتی به فیبر نوری از اولویت‌های اساسی شرکت مخابرات ایران است که زیرساخت ارتباط پیشرفته را برای همه فراهم می‌کند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: ارائه خدمات ارزش افزوده در حوزه ویدئو، محتوا، هوشمندسازی ساختمان‌ها و مراکز تجاری از برنامه‌های مهم شرکت مخابرات ایران است که در دولت دوازدهم به‌صورت جدی پیگیری خواهد شد.


[ad_2]

لینک منبع