دنبال کننده ها

۱۳۹۶ خرداد ۹, سه‌شنبه

وبسایت مکس مجهز شدن اپل واچ‌‌ به نمایشگر منعطف

[ad_1]








پتنت تازه اپل استفاده از صفحه‌نمایش یک پارچه و منعطف را در یک گجت پوشیدنی نشان می‌دهد.



اپل واچ محصولی موفق در بین ساعت‌های هوشمند به حساب می اید که از این رو کمپانی اپل به آینده‌ی این محصول امیدوار است. پتنت تازه منتشرشده توسط کمپانی اپل استفاده از یک صفحه‌نمایش خمیده و پیوسته را نشان می‌دهد؛ صفحه‌نمایشی که علاوه بر بخش اصلی ساعت، بندهای آن را نیز شامل می‌شود.


برای این پتنت ناسمی انتخاب نشده است و کاربردهایی از قبیل استفاده در پوشیدنی‌ها، ابزار و صفحه‌نمایش‌های خمیده و منعطف خواهد داشت. این صفحه‌نمایش علاوه بر صفحه‌ی ساعت و بند آن، بخش قلاب و گیره‌ی بند را نیز پوشش می‌دهد. این پتنت در صورت اجرایی شدن حاشیه‌های اطراف نمایشگر را بسیار اندک خواهد کرد. نمی‌توان در مورد مقدار  افت حاشیه‌ها در این نوع صفحه‌نمایش‌ نظر خاصی داد ولی حذف کامل آن‌ها غیر ممکن نخواهد بود.


مجهز شدن اپل واچ‌‌ به نمایشگر منعطف


این طراحی تازه ممکن است از یک ماژول ارتباطی نیز برای برقراری ارتباطات سلولار استفاده کند. در هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر استفاده‌ی کمپانی اپل از بندهای قابل تعویض و هوشمند در اپل واچ‌های (Apple Watch) آینده به گوش می‌رسد. این بندهای هوشمند کاربرد اپل واچ را بیشتر خواهند داد، برای مثال ممکن است بتوان از بند ساعت برای بررسی سطح گلوکز نیز استفاده کرد.


به نظر می‌رسد بعد از عملی شدن بندهای هوشمند در  اپل واچ نوبت به چیزی شبیه به این پتنت تازه برسد. استفاده‌ی بهینه از تمام قسمت‌های یک گجت پوشیدنی ایده خیلی جالبی خواهد بود که عملی کردن آن در شرایط کنونی کمی چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد.















پست بعدیبررسی سایت های کاربردی این هفته در مکس










[ad_2]

لینک منبع