دنبال کننده ها

۱۳۹۶ خرداد ۸, دوشنبه

حادثه مرگ‌بار برای خانواده مدیرعامل اوبر

[ad_1]


پدر و مادر مدیر عامل شرکت اوبر، Travis Kalanick روز جمعه در یک تصادف قایقرانی دچار حادثه شدند که منجر به فوت مادر تراویس و مجروحیت شدید پدر وی شد.


این شرکت روز شنبه، در بیانیهای از این سانحه به عنوان "یک تراژدی توصیف ناپذیر" یاد کرد و اعلام کرد که پدر تراویس همچنان وضعیت بحرانی را پشت سر میگذارد. مادر تراویس، خانم Bonnie Klanick  71 ساله بود. در بیانیه شرکت اوبر، با تراویس اینگونه ابراز همدردی شده است: "در این دوران دلخراش، برای تراویس دعا می‌کنیم و دل‌هایمان پیش اوست".


همچنین ایمیلی نیز به تمام کارمندان شرکت اوبر ارسال شد که وضعیت بحرانی پدر تراویس را گزارش می‌داد. پدر و مادر تراویس، دائما در حال مسافرت با قایق بودند و در زمان بروز حادثه در Pine Flat Lake در Fresno County ایالت کالیفرنیا به سر می‌بردند که این تصادف مرگبار روی داد. رئیس پلیس Fresno County در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحقیقات در رابطه با این حادثه ادامه دارد و روز یک‌شنبه قرار کالبد شکافی نیز مقرر شده است: "گزارشات اولیه حاکی از این است که قایق نامبرده‌گان با یک تخته سنگ برخورد کرده و افراد حاضر در قایق را دچار حادثه کرده است".


یکی از نزدیکان خانواده کلانیک در مصاحبه‌ای گفت که تراویس رابطه نزدیکی با مادر خود داشت و دقیقا یک هفته پیش وی با انتشار عکسی از خود و مادرش در فیس بوک، روز مادر را تبریک گفته بود و در متن زیر آن نوشته بود که من از مادرم، عشق بی‌انتهایش و قلب بزرگش، صمیمانه تشکر می‌کنم.






موارد موضوعی مرتبط





[ad_2]

لینک منبع