دنبال کننده ها

۱۳۹۶ خرداد ۱۰, چهارشنبه

اشتباه املایی فاحش دونالد ترامپ ترند شماره یک امروز توییتر شد

[ad_1]



چند ماهی می شود که مردم سراسر جهان و به طور مشخص آمریکایی ها، به توییت های گاه و بی گاه و بعضا بی معنا و مفهوم دونالد ترامپ که در آخرین ساعات شب ارسال می کند، خو گرفته اند و آن را به عنوان یکی از حقایق زندگی خود پذیرفته اند.


با این همه، جدیدترین توییت ارسال شده از سوی ترامپ، رکوردهای تازه ای را شکسته است و حسابی در فضای مجازی خبر ساز شده.


ماجرا از این قرار است که ساعت 00:06 بامداد دیروز اکانت متعلق به این تاجر آمریکایی که حالا بر کرسی ریاست جمهوری کشورش تکیه زده، با نام کاربری RealDonaldTrump@ چنین پیامی را منتشر کرد: "Despite the constant negative press covfefe" (به معنای علیرغم covfefe مستمر منفی رسانه ای) و دیگر خبری از ترامپ نشد.


کلمه covfefe حالا ترند نخست توییتر است


کلمه covfefe گرچه معنا و مفهوم خاصی ندارد اما آنقدر مورد توجه کاربران توییتر قرار گرفته که مرتبا دست به دست می شود و ریتوییت می گردد. جالب است بدانید که کاخ سفید تا الان هیچ بیانیه ای در رابطه با اشتباه تازه ترامپ منتشر نکرده و تصمیم گرفته که خود را نسبت به آن بی تفاوت نشان بدهد.


covfefe هر معنایی که داشته باشد، در دوران جالبی توییت شده چراکه تازه یک روز از خبر استعفای Mike Dubke مدیر روابط عمومی ترامپ می گذرد. چندی قبل هم وال استریت ژورنال گزارشی را منتشر کرد و درآن مدعی شد که کاخ سفید قصد دارد تیمی از قانونگذاران را به استخدام خود در بیاورد تا پیش از انتشار مطالب ترامپ در فضای مجازی آنها را مورد نظارت قرار بدهند.


بخش جالب ماجرا اینجاست که دو ساعت بعد از این ماجرا، توییت covfefe همچنان جزو ترندهای توییتر است و میان کاربران دست به دست می شود (گفتنی است رئیس جمهور آمریکا به لحاظ قانونی حق دارد توییت های خود را پاک کند، اما به کاخ سفید توصیه شده که حتی موارد حذف شده را نیز ثبت و ضبط نماید).


طبق آخرین آمارها این کلمه تاکنون بالغ بر 76 هزار بار ریتوییت و 95 هزار بار لایک شده است.





[ad_2]

لینک منبع